zamknij

NOWOCZESNY
CRM

W trakcie tworzenia idealnego systemu CRM skupiliśmy się na wygodzie pracy menedżera sprzedaży w CRM Uspacy.

Spartak Polishchuk

Współzałożyciel i Dyrektor Produktu

Wygodny system CRM firmy Uspacy zarządza codziennymi procesami i usprawnia kontakt z klientem.

W trakcie tworzenia idealnego systemu CRM skupiliśmy się na wygodzie pracy menedżera sprzedaży w CRM Uspacy.

Spartak Polishchuk

Współzałożyciel i Dyrektor Produktu

CRM

Baza danych klientów

Porządkuj informacje o swoich klientach.

Kontakty i Firmy pomogą szybko znaleźć odpowiednią osobę, filtrując dane według odpowiedzialnych, rodzaju firmy lub innych kryteriów.

Przechowuj kluczowe informacje w jednym miejscu, aby budować relacje z klientami. Wystarczy jedno spojrzenie na kartę Dealu lub Klienta, aby być na bieżąco.

CRM

Lejek sprzedaży

Prowadź proces sprzedaży od momentu trafienia zimnego leada do bazy, przez wszystkie etapy lejka sprzedaży, aż po zamknięcie umowy i ponowne sprzedaże.

Przechowuj całą historię interakcji z klientem w jednym miejscu.

Twórz lejki sprzedażowe zgodnie z wewnętrznymi procesami interakcji z klientami.

Segmentuj i wyszukuj klientów według dowolnych parametrów za pomocą elastycznego smart filtra.

CRM

CRM dla planowania aktywności

Twórz Aktywności, dodając notatki, ważne informacje lub linki do spotkań z kolegami do każdej karty.

Filtruj Aktywności według pilności i statusu oraz przeglądaj Anulowane i Zakończone.

Planuj aktywności dla odpowiedniej liczby uczestników – od kolegów po klientów i kontrahentów.

CRM

Katalog CRM

Stwórz katalog swoich produktów i usług, wprowadź ich opis, kod artykułu, zdjęcie, jednostkę miary, cenę i podatek, dostępność oraz stan magazynowy.

Wykorzystuj elementy katalogu do dealów i dokumentów.

Zintegruj swój system CRM z platformami marketplace oraz platformami CMS (Horoshop, Shopify, Webflow, Weblium), systemami płatności i oprogramowaniem fiskalnym.

CRM

Generator dokumentów

Za pomocą Generatora dokumentów twórz dowolne dokumenty w kilku krokach, wykorzystując dane z twojego systemu CRM.

Umowy, faktury, rachunki – wszystko może być stworzone według twojego szablonu.

Uwzględniaj realia rynku, wykorzystując dane kontrahentów w różnych przypadkach.

CRM

Smart obiekty

Jeśli brakuje Ci istniejących w CRM Uspacy jednostek i scenariuszy, z pomocą przyjdą Smart obiekty. Są to jednostki tworzone samodzielnie przez użytkowników, które posiadają określony, konfigurowalny zestaw parametrów. Na przykład: Magazyn, Projekty, Modele lub Marki samochodów, Przewodniki techniczne itp.

Smart obiekty oferują nieograniczone możliwości rozszerzenia funkcji Uspacy, których mogą zazdrościć duże i złożone produkty.

CRM

Kontakt z klientami

Korzystając z integracji Uspacy z usługami telefonicznymi, możesz dzwonić do klientów bezpośrednio z karty CRM, klikając numer telefonu. Jedno kliknięcie i masz połączenie!

Integracje z komunikatorami umożliwiają komunikację z klientami w Uspacy oraz przechowywanie korespondencji w kartach CRM. Wystarczy chwila, aby otworzyć odpowiedni czat!

Podłączając pocztę do Przestrzeni, zyskasz jedno miejsce do przechowywania historii komunikacji, możliwość odpowiadania na wiadomości i tworzenia ich bezpośrednio w CRM Uspacy, bez potrzeby przełączania systemów.

CRM

Import-eksport danych

Import umożliwia szybkie wypełnienie bazy CRM danymi z plików: leadami, kontaktami, firmami, dealami lub produktami, zachowując powiązania między nimi.

Możliwość dostosowania mapowania pól podczas importu, co zapewnia prawidłowe odwzorowanie danych z pliku w Przestrzeni Uspacy.

Eksport danych pozwala na uzyskanie potrzebnych informacji z Uspacy w wygodnym formacie do dalszego przetwarzania, analityki i raportowania.

Eksport umożliwia pobranie wszystkich danych lub tylko elementów, które pasują do zastosowanych filtrów, wraz z odpowiednimi polami.

CRM w Uspacy — efektywna komunikacja między pracownikami małych i średnich firm

Efektywna komunikacja między pracownikami małych i średnich firm jest kluczowym czynnikiem sukcesu w dzisiejszym środowisku biznesowym.

Szczególnie w warunkach rosnącej konkurencji i dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych, zdolność zespołu do efektywnej współpracy oraz szybkiego i dokładnego przekazywania informacji staje się strategicznie ważna.

Skuteczna komunikacja między pracownikami małych i średnich firm jest kluczowa dla osiągania celów organizacji.

Poprzez tworzenie otwartego, zaufanego i adaptacyjnego środowiska, ustanawianie klarownych kanałów komunikacji oraz zapewnienie sprawnego feedbacku, firmy mogą zwiększyć efektywność swojej pracy i osiągnąć większy sukces na rynku.

Uspacy rośnie i rozwija się w niesamowitym tempie

Dowiedz się więcej o planach rozwoju produktu

Uspacy rośnie i rozwija się w niesamowitym tempie

Dowiedz się więcej o planach rozwoju produktu

supportsupport