Agencje nieruchomości
Uspacy pomaga agencjom nieruchomości w gromadzeniu scentralizowanej bazy obiektów, wspierając wydajność agentów i skuteczne finalizowanie transakcji.
Nowoczesne narzędzia jednej przestrzeni online znacznie ułatwiają pracę agencji nieruchomości. Zapewniają szybki dostęp do baz danych, możliwość szybkiego reagowania na zapytania, organizację oglądania i śledzenie analizy rynku.
Zwyczajny dzień przeciętnego pośrednika nieruchomości to mnóstwo telefonów, spotkań z klientami w celu obejrzenia domów czy mieszkań, oraz mnóstwo różnych dokumentów. Łatwo jest zapomnieć o czymś w tym wszystkim. Praca w jednej przestrzeni online pozwala podnieść jakość świadczonych usług, zaplanować i uporządkować codzienne zadania, a także zaoszczędzić czas każdego pracownika. System CRM pomaga grupować zapytania i przypomina o telefonie do klienta. Wszystkie bazy, ważne informacje i dokumenty będą przechowywane w jednym miejscu.
Szybka obsługa zapytań
Dzięki wygodnemu systemowi CRM nie przegapisz żadnego zapytania. Wszystkie rozmowy i wiadomości będą automatycznie rejestrowane w systemie, a pod każdym kontaktem zostanie utworzona karta klienta. Pozwala to na szybką obsługę zapytań i natychmiastowe znalezienie informacji dotyczących potrzebnej transakcji. Nawet jeśli menedżer, który obsługuje klienta, odszedł z pracy lub jest na urlopie. Dzięki danym z karty klienta i szczegółowej historii interakcji z nim, inny menedżer może błyskawicznie się zorientować i udzielić konsultacji.
Baza klientów
System CRM to niezastąpione narzędzie w pracy każdego pośrednika nieruchomości. Pomaga on gromadzić wszystkich klientów i właścicieli nieruchomości w jednej bazie. Dane dotyczące każdego zapytania są wprowadzane do osobistych kart wraz z oczekiwaniami dotyczącymi mieszkania czy domu. Do karty można także dołączać dokumenty dotyczące sprzedaży nieruchomości i zdjęcia obiektów, które pomogą w wyszukiwaniu lub będą służyć jako odniesienie. To znacznie ułatwia pracę menedżerom, którzy mogą szybko znaleźć potrzebnego klienta, powiadomić go o pojawieniu się nowego odpowiedniego obiektu oraz szybko przygotować niezbędny pakiet dokumentów.
Baza pośredników w obrocie nieruchomościami
Tworzenie bazy agentów nieruchomości w agencji jest równie ważnym krokiem, co tworzenie bazy klientów i obiektów. Funkcjonalność systemu CRM pozwala na efektywne rozdzielenie dostępnych nieruchomości między różnych menedżerów oraz przypisanie ich do konkretnych klientów. Dzięki temu zwiększa się odpowiedzialność i efektywność interakcji z każdym kontaktem. Menedżerowie dbają o uporządkowanie kart obiektów, regularnie aktualizują informacje na ich temat i starannie prowadzą ewidencję danych klientów. Ponadto, tworzą raporty dotyczące przeprowadzonych transakcji, monitorują swoje osiągnięcia i są wysoce zmotywowani do osiągania lepszych wyników.
Biuro online
Praca w agencji nieruchomości można porównać do mrowiska, w którym ruch nigdy się nie zatrzymuje. Obejmuje ona kontaktowanie się z klientami, nawiązywanie relacji z właścicielami nieruchomości, organizowanie wizytacji potencjalnym nabywcom, fotografowanie nowych obiektów i dodawanie ich do bazy danych, a także dostarczanie dokumentów do notariusza. Dodatkowo, wymaga to stałej komunikacji z kolegami oraz raportowania kierownictwu o przeprowadzonych transakcjach. Porządkowanie takiej intensywnej działalności staje się łatwiejsze dzięki platformie online Uspacy. W Uspacy można przypisywać zadania kolegom i wspólnie pracować nad ich realizacją. Można tworzyć czaty do dyskusji kwestii spornych i szybko wymieniać się zdjęciami i dokumentami prosto z telefonu komórkowego.
Wygodne zarządzanie dokumentami
Prowadzenie jednego rejestru dokumentacji pomocniczej i projektowej jest kluczowe w efektywnym zarządzaniu w agencji nieruchomości. Tworzenie szablonów i przechowywanie informacji dotyczących wszystkich transakcji w jednym miejscu to praktyka, która znacznie ułatwia procesy transakcyjne i minimalizuje ryzyko popełnienia błędów podczas ich dokumentowania. Umowy kupna-sprzedaży, paszporty nieruchomości, protokoły odbioru i przekazania, zaświadczenia o własności - uporządkowanie tych dokumentów pomaga w płynnym prowadzeniu transakcji. Menedżerowie mają stały dostęp do bazy dokumentów klientów i mogą w dowolnym momencie sprawdzić potrzebne informacje, takie jak stan nieruchomości, parametry techniczne czy status prawny właścicieli.