zamknij

Serwis samochodowy i warsztat

Branże:

Dla kogo?

Role

Branże

Serwis samochodowy

Uspacy pomaga zautomatyzować wszystkie etapy interakcji z klientami, którzy zaufali Ci swoje samochody i zapewnia wygodną przestrzeń do sprawnego działania w ramach jednej platformy.

industry-image

Gromadź jedną bazę danych, która zawiera wszystkie informacje o zapytaniach i opiniach klientów. Regularnie przypominaj klientom o planowanych pracach i przeglądach technicznych. Monitoruj zajętość specjalistów i sprawdzaj, czy przestrzegają ustalonych terminów.

Firmy świadczące usługi związane z naprawą i obsługą samochodów od dawna dostrzegają i doceniają zalety korzystania z nowoczesnych narzędzi do organizacji pracy.

Oto, w jaki sposób te narzędzia pomagają w uporządkowaniu procesów pracy, kontroli działań specjalistów, standaryzacji interakcji z klientami oraz ogólnie w podnoszeniu poziomu obsługi.

Jakościowa obsługa zgłoszeń

System CRM rejestruje każde zgłoszenie od klientów i gromadzi je w jednej bazie danych. Dzięki temu żadne zapytanie lub komentarz w mediach społecznościowych nie zostaje pominięty. Menadżer może natychmiast udzielić konsultacji i zarezerwować najbliższy wolny termin, uwzględniając zajętość techników i dostępne stanowiska pracy.

System przechowuje informacje o utraconych połączeniach telefonicznych i przekazach reklamowych, co ostatecznie pomaga przypomnieć o konieczności skontaktowania się z klientem.

Historia zgłoszeń

CRM Uspacy pomaga znacząco zwiększyć lojalność klientów poprzez szczegółową historię interakcji z każdym z nich. Dzięki gromadzeniu informacji o świadczonych usługach, zakupach i konsultacjach ekspertów, masz możliwość tworzenia spersonalizowanych ofert oraz dokonywania ponownych sprzedaży.

Biorąc pod uwagę preferencje, cechy pojazdu, daty urodzin i inne ważne momenty, można się nie obawiać bycia natrętnym, ponieważ Twoja propozycja będzie mile widziana i odpowiednio sformułowana.

Zrozumiała i wygodna komunikacja

Koniec z chaosem w interakcjach na wszystkich etapach pracy. Jedna cyfrowa przestrzeń pozwala zgromadzić pracowników, klientów i dostawców w jednym miejscu.

W Uspacy można prowadzić komunikację zarówno w prywatnych, jak i grupowych czatach, a także zaangażować w dyskusje osoby zewnętrzne, takie jak klienci lub partnerzy. Szybko można przekazywać istotne informacje, udostępniać dokumenty lub zdjęcia, bez potrzeby opuszczania przestrzeni online. To znacząco ułatwia komunikację i oszczędza czas, ponieważ nie ma konieczności przełączania się między różnymi programami a pilne wiadomości można wysłać prosto z telefonu komórkowego.

Wyznaczanie zadań

Jednym z najważniejszych udogodnień, jakie oferuje serwis online Uspacy, jest możliwość przypisywania zadań współpracownikom. Każde zadanie może być podzielone na poszczególne etapy i podzadania, z określeniem ról, wykonawców, współpracowników i obserwatorów. Dzięki temu każdy uczestnik procesu ma jasno określone zadania do wykonania i terminy dostarczenia. Takie podejście pomaga w wyznaczaniu priorytetów, efektywnym rozdziale zasobów oraz lepszym zarządzaniu czasem. Dodatkowo umożliwia śledzenie postępów prac oraz identyfikację osób, które mogą wymagać wsparcia. W ten sposób zyskujemy pełną kontrolę nad wszystkimi procesami.

Jednolity przepływ dokumentów

Uspacy umożliwia wygodne przechowywanie i organizowanie dokumentów w jednym miejscu - w chmurze. Dzięki temu są one łatwo dostępne dla wszystkich użytkowników, a jednocześnie są maksymalnie chronione przed nieautoryzowanym dostępem. Wszystko zależy od nadanych uprawnień dla poszczególnych pracowników.