zamknij

Salony urody

Branże:

Dla kogo?

Role

Branże

Salony piękności

Uspacy przejmuje kontrolę nad organizacyjnymi aspektami działalności salonu urody i pomaga skupić się na doskonałej obsłudze klientów.

industry-image

Nawet w tak kreatywnym miejscu jak salon urody, konieczne jest kontrolowanie wewnętrznych procesów i zarządzanie relacjami z klientami. Aby zapewnić wysoką jakość usług i maksimum uwagi, konieczne jest korzystanie z nowoczesnych narzędzi.

Narzędzia Uspacy pomogą Ci poprawić jakość usług i sprawić, że klienci zakochają się w Twojej wyjątkowej obsłudze. Zbieraj informacje o klientach, ich wizytach i preferowanych zabiegach w jednej bazie danych.

Komunikuj się z kolegami, zadawajcie sobie zadania. Przypominaj o terminach wizyt i wysyłaj aktualne oferty. Deleguj nudne procesy inteligentnemu systemowi, podczas gdy dbasz o klientów swojego salonu.

Baza kontaktów

Nowoczesne CRM pozwala zbierać i przechowywać wszystkie informacje o klientach w jednej bazie danych. Daje to możliwość efektywnej pracy z danymi i oferowania spersonalizowanych usług. Historia wizyt, ulubione zabiegi, na które klient lubi przychodzić - wszystko to zawsze jest widoczne dla administratorów salonu. W każdej chwili mogą przeglądać kartę klienta i zaproponować kolejny zabieg lub poinformować o nowej kolekcji pielęgnacyjnej. Również pracownicy mogą łatwo znaleźć potrzebne informacje, na przykład przeczytać komentarze dotyczące szczegółów pracy z konkretnym klientem i jego preferencji.

Współpraca z klientami

Wykorzystanie narzędzi online pozwala na konsekwentne realizowanie strategii pracy z każdym klientem, opartej na wygodzie i stałej komunikacji. Na przykład, system CRM umożliwia zaplanowanie następnej rozmowy, aby przypomnieć o umówionym terminie ze specjalistą, zaproponować opracowanie indywidualnego planu terapeutycznych działań, powiedzieć o nowych procedurach lub akcyjnej ofercie.

W ten sposób spersonalizowane podejście i szczere zainteresowanie klientami pomaga podnieść ogólny poziom ich zadowolenia z usług świadczonych przez Ciebie.

Monitorowanie pracy pracowników

Pracując w jednej przestrzeni online, łatwo jest monitorować pracę pracowników, mierzyć ich wydajność, identyfikować ich mocne i słabe strony oraz skutecznie rozdzielać obciążenie między nimi. Można wyznaczać zadania administratorom, menedżerom i asystentom.

Na przykład, administrator salonu może utworzyć zadanie dla każdego specjalisty, określając czas i usługę do wykonania dla klienta. Albo fryzjer może utworzyć zadania dla swojego stażysty, opisując konkretną fryzurę i kolejność jej wykonania. Pomaga to uporządkować procesy pracy i poprawia jakość świadczonych usług.

Efektywna komunikacja

Zorganizuj komunikację całego zespołu za pomocą wygodnych narzędzi cyfrowej platformy. Twórz czaty z kolegami i wymieniaj wiadomości, zdjęcia i pliki prosto z telefonu. Informuj o zmianach w grafiku pracy, pojawieniu się nowych procedur lub rozpoczęciu promocyjnych ofert. Na przykład, administrator może utworzyć grupowy czat do wspólnego dyskutowania na temat nowych kosmetyków lub nowoczesnych technik. To zapewni szybkie rozpowszechnianie informacji wewnątrz zespołu i przyczyni się do jednolitego zrozumienia zmian i nowości.

Marketing i zwiększenie lojalności

System CRM to również potężne narzędzie marketingowe, które pomaga lepiej zrozumieć klientów i ich poziom lojalności. Wszystko dzięki temu, że cała informacja o klientach, ich preferencjach, rodzajach usług, których potrzebują i częstotliwości odwiedzin, jest widoczna w jednej bazie danych. Na podstawie tych informacji można zrozumieć, czego klientom brakuje i czym z kolei są zadowoleni. Następnie te informacje można wykorzystać podczas uruchamiania kampanii reklamowych i wysyłania indywidualnych ofert.

Na przykład, możesz wysłać klientowi, który długo nie był w Twoim salonie korzystną ofertę, podarować kupon rabatowy lub zachęcić do odwiedzenia salonu w inny sposób.