zamknij

Hotele

Branże:

Dla kogo?

Role

Branże

Historie sukcesu wdrożenia

Hotele

Personalizacja obsługi, poprawa relacji z gośćmi hotelu i zwiększenie ich satysfakcji jest możliwe razem z Uspacy.

industry-image

Hotel to miejsce kojarzone z maksymalnym komfortem i przytulnością. Tutaj ludzie chcą oderwać się od codzienności, zrestartować lub po prostu odpocząć po ciężkiej podróży.

Wszystko powinno być proste i przejrzyste. Aby osiągnąć ten cel, właściciele hoteli muszą zapewnić odpowiednią obsługę, podnosząc poziom swojej działalności o krok wyżej. Usługa online Uspacy pomoże w zarządzaniu hotelem, hostelem lub ośrodkiem rekreacyjnym.

Dzięki narzędziu do wspólnej pracy pracownicy będą mogli usprawnić organizację codziennych procesów, poprawić komunikację w zespole i poświęcić więcej czasu na zapewnienie doskonałej obsługi. Uspacy pomoże w gromadzeniu informacji o klientach, rezerwacji pokoi i zarządzaniu dokumentacją.

Baza klientów i segmentacja kontaktów

Dobrze zorganizowana baza klientów i zrozumienie ich potrzeb są niezbędne do skutecznego prowadzenia działalności hotelarskiej.

Być na bieżąco z preferencjami gości Twojego obiektu i dostarczać im tego, czego potrzebują, pomoże wygodny system online. Dzięki niemu możesz gromadzić kontakty w jednym miejscu, przyciągać nowych gości i utrzymywać stałych klientów za pomocą korzystnych ofert.

Przechowuj dane klientów, historię poprzednich rezerwacji oraz szczególne preferencje dotyczące pokoi i dodatkowych usług w osobistych kartach. Pozwoli to na opracowanie dokładniejszych strategii marketingowych oraz zastosowanie bardziej spersonalizowanego podejścia do każdego klienta. Na przykład, proponowanie specjalnych stawek na weekendy lub zniżek za dłuższe pobyty w hotelu, przyciąganie klientów korporacyjnych lub oferowanie specjalnych ofert dla podróżujących indywidualnie. Dzięki temu będziesz w stanie podnieść poziom zadowolenia klientów i skierować działania reklamowe na te grupy klientów, które najbardziej potrzebują twoich ofert.

Konfiguracja lejka sprzedażowego

Lejek sprzedaży to ważne narzędzie dla firm zajmujących się świadczeniem usług, a branża hotelarska nie jest wyjątkiem. Poprawnie skonfigurowany lejek prezentuje wszystkie etapy procesu sprzedaży i pokazuje, gdzie tracą się klienci.

Przykładowo, gdy widzisz, że potencjalny gość Twojego hotelu przegląda ofertę pokoi na stronie, a nawet wypełnia formularz kontaktowy, ale nie dokonuje rezerwacji lub płatności. W takiej sytuacji zaleca się przeanalizować potencjalny problem i poszukać przyczyny, która powstrzymuje odwiedzających przed dokonaniem rezerwacji - może to być cena, brak dostępności pokoi na odpowiednią datę lub niezadowalająca jakość usług.

Możesz również śledzić, które pokoje są rezerwowane najczęściej, a które pozostają wolne i podejmować działania mające na celu zwiększenie konwersji rezerwacji. W ten sposób jako właściciel hotelu kontrolujesz wszystkie etapy procesu i masz możliwość wpływania na każdy z nich, przyciągając uwagę potencjalnego klienta we właściwym czasie.

Szybka rezerwacja pokoju

Jednym z najważniejszych procesów w funkcjonowaniu kompleksu hotelowego jest rezerwacja pokoju. Powinna być niezwykle prosta, szybka, dostępna i jak najmniej uciążliwa dla klientów, a system rezerwacji powinien być dostosowany do ich preferencji. Narzędzia jednolitej przestrzeni online Uspacy pozwalają maksymalnie uprościć ten proces.

Nowoczesne narzędzia pomagają zmniejszyć liczbę błędów oraz umożliwiają skonfigurowanie systemu atrakcyjnych ofert, które będą wyświetlane przy rezerwacji i dodatkowo zachęcą klientów.

Dzięki otwartemu API możesz korzystać z usług innych firm, aby pomóc pracownikom hotelu w sprawdzeniu dostępności, dokonywaniu rezerwacji i rejestrowaniu tych informacji w systemie. Wszystko to oszczędza czas i zasoby klientów i pracowników oraz pomaga utrzymać wysoki poziom zadowolenia klientów.

Organizacja procesów pracy

Zadania pomogą Ci uporządkować i zorganizować pracę obiektu hotelowego. Dzięki nim łatwo można podzielić obowiązki między pracownikami i zapewnić wysoką jakość obsługi gości. Recepcja może otrzymać zadania dotyczące przyjmowania gości, przydzielania pokoi lub udzielania informacji na temat usług hotelowych. Poprzez przypisanie zadań służbie ochrony można wzmocnić ochronę w określonych strefach hotelu. Zadania również pomagają zapewnić regularne sprzątanie pokoi oraz pilne sprzątanie konkretnych numerów.

Efektywna komunikacja

Czaty pomagają w natychmiastowej komunikacji między działami i dzieleniu się ważnymi informacjami z pracownikami hotelu. Dzięki nim recepcjonista może szybko skontaktować się z personelem restauracji lub osobami sprzątającymi. Może przekazać menedżerowi szczególne życzenia gościa, które należy uwzględnić podczas jego pobytu. Może przekazywać istotne informacje na kolejną zmianę, natychmiast informować o przybyciu nowego gościa lub o zmianach związanych z funkcjonowaniem obiektu. Komunikacja w czatach pomaga uniknąć opóźnień, poprawia koordynację pracy i zapewnia wyższą jakość obsługi.

Efektywna współpraca

System CRM pomaga w nawiązaniu owocnej współpracy z klientami. Możesz śledzić daty urodzin i inne okoliczności specjalne oraz proponować wycieczki i specjalne oferty. To doskonała okazja, aby ucieszyć klientów i delikatnie przypomnieć o sobie.

W ten sposób możesz nie tylko zachęcić nowych klientów, ale także pozostać w kontakcie z gośćmi po ich wyjeździe. Możesz poprosić ich o dodanie recenzji na swojej stronie internetowej lub napisanie posta w mediach społecznościowych, w którym wspomną o twoim hotelu, a w zamian możesz zaoferować im zniżkę na kolejny pobyt.

Historie sukcesu wdrożenia Uspacy w branży hotelarskiej

info-vector-120