zamknij

System logistyczny

Branże:

Dla kogo?

Role

Branże

Systemy logistyczne

Uspacy pomoże zautomatyzować pracę z przewoźnikami i procesy wewnętrzne firmy w jednym, zrozumiałym systemie.

industry-image

System logistyczny to nieustanny przepływ interakcji między zleceniodawcami, dostawcami a ostatecznymi konsumentami.

Jest to złożony system, którym niezwykle trudno jest zarządzać bez nowoczesnych narzędzi.

Efektywne zarządzanie zamówieniami i dostawami, a także śledzenie ładunków i optymalizacja tras to kluczowe korzyści płynące z korzystania z jednej przestrzeni online dla firmy logistycznej.

Ponadto Uspacy automatyzuje interakcję z klientem w jednej przestrzeni. Pomaga usprawnić procesy wewnętrzne, utrzymać porządek w zamówieniach i kontrolować czas dostawy.

Jedna baza klientów i przewoźników

Wygodne narzędzie CRM pomaga zebrać klientów i przewoźników w jednej bazie danych. Dla każdej osoby lub firmy tworzona jest osobna karta, zawierająca historię interakcji, dokumenty pomocnicze i notatki z ważnymi informacjami. System umożliwia ustawianie zadań dla każdego pracownika i przypisywanie ról. Wyświetla aktualne statusy wszystkich zamówień i pozwala śledzić dostawę towarów na każdym etapie.

Wysoka wydajność

System CRM może stać się ratownikiem i pomocnikiem dla każdego menedżera w firmie logistycznej, ponieważ przejmuje część codziennej pracy związanej z przetwarzaniem i uporządkowaniem danych. Wszystkie zlecenia, które napływają z różnych kanałów komunikacji, są przechowywane w jednym miejscu, dzięki czemu zawsze są pod ręką. Każdy menedżer ma możliwość szybkiego znalezienia potrzebnego klienta i szybkiego przejrzenia informacji o nim. Pomaga to w interakcji z kilkoma aplikacjami jednocześnie lub w szybkiej nawigacji w przypadku pilnej sytuacji.

Ustalona interakcja

Przestrzeń online pozwala wszystkim uczestnikom procesu logistycznego na harmonijną pracę i pomaga zmniejszyć liczbę błędów w pracy. Menedżerowie mogą wymieniać się dokumentami i kontrolować przewozy na każdym etapie - od samego początku do punktu dostawy. Mogą utrzymywać kontakt z kierowcami przewoźnika i informować klienta o lokalizacji ładunku. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, można szybko zmieniać harmonogramy, korygować trasy i przekazywać informacje o tym wszystkie strony.

Wspólna praca

Zadania są ważnym narzędziem, które pomaga pracownikom firmy logistycznej uporządkować procesy pracy. Dzięki nim można koordynować transport od punktu początkowego do miejsca docelowego, ponieważ dyspozytor może tworzyć zadania dla kierowcy, określając trasę, czas i rodzaj ładunku, a następnie śledzić jego wykonanie. Zadania można wykorzystywać do kontroli stanu zapasów towarów.

Na przykład pracownik magazynu może otrzymać zadania związane z przyjmowaniem, umieszczeniem lub wysyłaniem ładunków, a także utrzymywaniem aktualnych informacji na temat dostępności towarów w magazynie. Zadania pomagają uporządkować przepływ pracy i uniknąć błędów.

Wygodna komunikacja

Czaty pomagają pracownikom firm logistycznych szybko wymieniać się informacjami i być na bieżąco z ważnymi aktualizacjami. Kierowcy mogą na przykład zgłaszać opóźnienia na drogach lub zmiany tras. Pomaga to ich kolegom zorientować się w sytuacji i zareagować w odpowiednim czasie, aby ostrzec klienta i uniknąć nieporozumień.

Czaty umożliwiają szybkie konsultowanie pilnych sytuacji i sugerowanie możliwych rozwiązań. Możliwa jest również natychmiastowa wymiana dokumentów lub zdjęć. Kierowcy mogą na przykład wysyłać zeskanowane kopie dokumentów lub zdjęcia ładunku w celu ich weryfikacji. Upraszcza to wymianę informacji i zapewnia stały dostęp do ważnych danych.

Szczegółowa analiza

Jak sprawdzić wydajność i produktywność każdego pracownika? Dzięki systemowi CRM działania działu logistyki są na wyciągnięcie ręki. Analizując dane i historię zamówień, zapisy i rozmowy telefoniczne, można dowiedzieć się wszystkiego o kierownikach, ładowaczach i kierowcach ciężarówek. Dzięki zadaniom można ocenić wyniki zrealizowanych zleceń, wyciągnąć wnioski na temat uczciwości danego pracownika i zidentyfikować etapy, na których najczęściej popełnia błędy.

CRM marketing

Jeśli zmierzenie efektywności pracy pracowników wspomaga CRM, to analiza skuteczności sposobów pozyskiwania klientów także jest wspomagana przez system CRM. Przy połączeniu z detalistyczną analizą przy użyciu otwartego API można zbierać różnorodne dane, analizować wcześniej skonfigurowane lejki sprzedaży i śledzić kanały o największej ilości pozyskanych potencjalnych klientów. Pozwala to również opracować strategię i regulować budżet przyszłych kampanii reklamowych na podstawie szczegółowej analizy poprzednich.