Instytucje medyczne
Uspacy to wygodny i efektywny sposób na wysoką jakość interakcji między pacjentami a personelem kliniki.

Placówki medyczne i kliniki, jak każde inne przedsiębiorstwa, wymagają pełnej kontroli i umiejętnego zarządzania. Zarządzanie taką instytucją bez nowoczesnych narzędzi jest jednak niezwykle trudne.
W żadnej branży uporządkowanie codziennych przepływów pracy nie jest tak istotne jak w opiece zdrowotnej. Ponieważ sprzedaż nie jest tutaj głównym celem, a budowanie długoterminowych relacji ma drugorzędne znaczenie. Ratowanie zdrowia i życia ludzi jest najwyższym priorytetem dla każdego pracownika każdej kliniki. Od administratorów po lekarzy i kierowników placówek.
Struktura specjalistów
Dodawaj pracowników do systemu, wypełniaj profile użytkowników krótkimi i szczegółowymi informacjami o każdym specjaliście. Pomoże to administratorowi kliniki w szybkiej nawigacji i znalezieniu odpowiedniego specjalisty, co będzie szczególnie pomocne w przypadku choroby konkretnego lekarza. Dzięki strukturze pracowników łatwo jest znaleźć zastępstwo i przełożyć zaplanowaną wizytę.
Komunikacja zespołowa
Korzystaj z czatów i grup tematycznych, aby angażować współpracowników w omawianie pilnych kwestii lub kontrowersyjnych przypadków, które wymagają profesjonalnej opinii kilku specjalistów. Na przykład lekarz, pielęgniarka i administracja placówki. Możesz także używać czatów do szybkiej wymiany wiadomości, udostępniania zdjęć i wysyłania dokumentów bezpośrednio z telefonu komórkowego za pomocą aplikacji, gdy nie jesteś przy komputerze.
Wyznaczanie zadań
Zadania pomagają usprawnić procesy organizacyjne w placówce opieki zdrowotnej. Mogą być na przykład wykorzystywane do planowania wizyt pacjentów. Administrator tworzy zadanie dla każdego lekarza z godziną i komentarzami zawierającymi informacje o pacjencie, który wymaga konsultacji. Takie podejście zapewnia racjonalne rozłożenie obciążenia na specjalistów, pomaga w planowaniu pracy lekarzy i unikaniu nałożenia się wizyt. Lekarze mogą przypisywać sobie zadania i w ten sposób przekazywać pacjentów w sytuacjach, gdy sami nie są w stanie zrealizować zaplanowanych zadań. Zapewnia to przekazywanie ważnych informacji i udzielanie pomocy wszystkim, którzy jej potrzebują.
Karta pacjenta
Jedyny system przechowuje wszystkie informacje o pacjentach, historię chorób, wyniki badań i recepty. Bez względu na to, co się stanie, pracownik placówki medycznej może szybko odnaleźć potrzebne informacje i udzielić pacjentowi natychmiastowej pomocy, nawet w przypadku nieobecności lekarza, u którego pacjent zazwyczaj jest obserwowany.
Kontrolowanie pracy instytucji
Klinika to przedsiębiorstwo, które wymaga poważnej kontroli. System CRM pozwala zarządzać wnioskami o świadczenie usług medycznych, śledzić ich realizację i monitorować czas reakcji. Pomaga personelowi placówki medycznej zorganizować proces pracy w celu zapewnienia terminowego przeprowadzenia niezbędnych procedur i zabiegów. System pozwala również zbierać dane dotyczące czasu oczekiwania, liczby pacjentów i ich opinii. Pozwala to ocenić efektywność funkcjonowania całego ośrodka, wykryć problemy w pracy personelu i podjąć odpowiednie kroki w celu poprawy jakości świadczonych usług medycznych.
Organizacja dokumentów
Twoi pacjenci mogą być pewni, że wszelkie dostarczone przez nich informacje będą bezpiecznie przechowywane i nie trafią w ręce osób trzecich. Jeśli klient tego sobie zażyczy, jego kartę będzie mógł przeglądać tylko jego lekarz. Będziesz także w stanie uporządkować wszystkie pliki i dokumenty kliniki, przypisując im różne poziomy dostępu. Łatwość strukturyzowania obiegu dokumentów to jedno z głównych korzyści usług cyfrowych.
Analiza kampanii reklamowych
Dzięki systemowi CRM i możliwościom integracji możesz zbierać i rejestrować absolutnie wszystkie przychodzące zapytania. Możesz także śledzić i analizować zachowania potencjalnych klientów. Pomoże to w tworzeniu dla nich ukierunkowanych ofert i umożliwi oferowanie odpowiednich usług.