zamknij

Poligrafia

Branże:

Dla kogo?

Role

Branże

Poligrafia

Uspacy pozwala uczynić interakcję pomiędzy drukarnią a klientem wygodną i zwiększyć lojalność klientów dzięki nowoczesnym narzędziom.

industry-image

Jedyna cyfrowa przestrzeń robocza Upasy pomaga zautomatyzować rutynowe zadania i zapewnić komfort współpracy z klientami.

Korzystanie z systemu CRM i narzędzi do współpracy zapewnia drukarniom szereg kluczowych korzyści. Jest to okazja do komunikowania się ze współpracownikami, ustalania zadań, planowania spotkań i omawiania bieżących kwestii w ramach jednej przestrzeni.

Możliwość pozostawania w stałym kontakcie z klientami, gromadzenie informacji o każdym kliencie, przechowywanie historii zamówień, wysyłanie szkiców, umów i faktur bezpośrednio z karty klienta oraz terminowa dostawa gotowych zamówień.

Historia zamówień i baza klientów

Wszyscy klienci, ich informacje i historia zamówień są zawsze pod ręką dzięki systemowi CRM. Pozwala on na przechowywanie danych w osobistych kartach: kontakty, specjalne życzenia, wszystkie interakcje z firmą poligraficzną i wiele innych informacji. Możesz śledzić status konkretnych zgłoszeń, przeglądać szczegóły bieżących zamówień, a także tych, które zostały zrealizowane wcześniej.

To znacząco ułatwi pracę menedżerów i pozwoli na szybkie znalezienie potrzebnych informacji. Dzięki temu można reagować na pilne sprawy w odpowiednim czasie oraz dowiadywać się, jakie problemy występowały wcześniej. Te dane pomagają śledzić konkretne trendy i identyfikować aktualne usługi wśród klientów. Pozwalają również oferować indywidualne rozwiązania dla klientów, aby zapewnić wyższy poziom satysfakcji z usług.

Przetwarzanie i klasyfikacja zamówień

Szybkość przetwarzania zamówień jest niezwykle istotna w pracy firm poligraficznych. Szybkość przetwarzania zamówień jest niezwykle istotna w pracy firm poligraficznych. Co więcej, w warunkach ogromnej konkurencji może ona nawet stać się przewagą, ponieważ często zdarza się, że zamówienie złożone późnym wieczorem ma status "na jutro". Wykorzystanie narzędzi systemu CRM umożliwia zautomatyzowanie procesu przetwarzania zamówień, przechowując wszystkie informacje na ich temat w jednym miejscu. Sam proces składania zamówienia staje się bardziej zrozumiały i wygodny, a interakcja z klientami jest prostsza. System pozwala na sklasyfikowanie zamówień według różnych parametrów - na przykład małe, średnie i duże zamówienia mogą być traktowane oddzielnie. Można je również sklasyfikować według typu, statusu, ilości, cen i terminów. To pomaga pracownikom lepiej się zorientować i priorytetyzować swoje bieżące zadania, zwracając uwagę przede wszystkim na te pilne.

Planowanie

Planowanie jest bardzo przydatnym narzędziem, które pomaga zwiększyć efektywność interakcji z klientami. Śledząc zaplanowane działania w przyjaznym dla użytkownika interfejsie, pracownicy nie przegapią terminu realizacji pilnego zamówienia i nie zapomną o konieczności wysłania dokumentów lub szkiców.

CRM pomoże w utrzymaniu kontaktu z klientami, ponieważ menedżer będzie pamiętać o konieczności kontaktu z klientem po określonym czasie, dzięki harmonogramowi rozmów.

Poprawi to relacje z klientami i zminimalizuje wpływ czynnika ludzkiego. Na przykład, menedżer nie wyjaśnił ważnych szczegółów, ponieważ zapomniał oddzwonić. W rezultacie klient otrzymał zamówienie, które nie spełniało jego oczekiwań.

Monitorowanie pracy pracowników

Korzystanie z jednej przestrzeni online pozwala kontrolować pracę pracowników, nawiązywać interakcje między różnymi działami firmy i efektywnie zarządzać zasobami. Twórz zadania dla każdego pracownika z osobna, ustalając termin ich wykonania. Dodawaj opisy i zostawiaj komentarze bezpośrednio w karcie zadania, a następnie po prostu śledź postęp prac.

Ustaw zadania dla całego zespołu jednocześnie, jeśli pracują nad tym samym projektem. Przydzielaj wykonawców i współwykonawców, ustal terminy i śledź bieżące statusy. Oceniaj zaangażowanie pracowników za pomocą systemu raportowania i analizuj wydajność całego zespołu.

Wygodna komunikacja ze współpracownikami i klientami

Dzięki przestrzeni online Uspacy komunikacja ze współpracownikami i klientami staje się znacznie łatwiejsza i bardziej efektywna. Nie musisz już tracić czasu na przełączanie się między chatami w różnych komunikatorach, ponieważ możesz komunikować się w sprawach związanych z pracą w ramach jednej platformy.

Dziel się swoimi osiągnięciami na kanale informacyjnym, publikuj ważne ogłoszenia, składaj gratulacje kolegom z okazji wyjątkowych osiągnięć, komentuj wpisy innych i klikaj w serduszka.

Omawiaj szczegóły przepływu pracy w prywatnych czatach i twórz czaty grupowe, aby dodawać współpracowników, którzy pracują z Tobą nad tym samym projektem. Wysyłaj pliki, projekty, umowy i faktury bezpośrednio z telefonu komórkowego. Pozostań w kontakcie ze współpracownikami i klientami dzięki wygodnej przestrzeni online.