Usługi
Pojedyncze narzędzia cyfrowej przestrzeni internetowej Uspacy pomagają rozwiązać kluczowe zadania w obszarze usług.
Ponad 80% klientów jest skłonnych zapłacić więcej za doskonałą obsługę klienta. Dzięki Uspacy możesz łatwo stworzyć to wyjątkowe doświadczenie, łącząc główne elementy procesów biznesowych: sprzedaż, marketing i obsługę klienta w jednym systemie.
Dla firm, które dążą do budowy długoterminowych relacji, przydatne będzie narzędzie Uspacy. Dzięki niemu można tworzyć bazę klientów z pełną historią interakcji, usprawnić komunikację, uporządkować zadania, świadczyć wsparcie i nawet odzyskać lojalność klientów, którzy z różnych powodów zakończyli współpracę.
Uporządkowanie zgłoszeń i kontaktów
Wszystkie zgłoszenia, które napływają z różnych kanałów komunikacji, można teraz wygodnie śledzić i przetwarzać dzięki systemowi CRM. Umożliwia on przyspieszenie przetwarzania zapytań, wykonywanie rutynowych zadań i minimalizowanie wpływu czynnika ludzkiego. Pomaga w uporządkowaniu wszystkich klientów w jednym systemie, przechowywaniu korespondencji i rozmów telefonicznych z klientami. Wysyła przypomnienia o zaplanowanej wizycie, oferuje powtórne usługi i spersonalizowane propozycje.
Lejek sprzedaży
System CRM umożliwia dostosowanie lejka sprzedaży i śledzenie ruchu leadów na wszystkich etapach procesu sprzedaży. Pomaga to lepiej planować dalsze działania związane z przyciąganiem klientów i zwiększaniem ich lojalności. Pozwala również analizować skuteczność kampanii reklamowych oraz zainteresowanie pewnymi usługami w określonym okresie. Umożliwia także śledzenie efektywności pracy menedżerów oraz przyczyny niewykonania umów.
Wspólna praca i komunikacja
Wspólna praca w jednej przestrzeni pomaga usprawnić działania działów i ułatwia organizację codziennych procesów. Umożliwia wyznaczanie zadań dla pracowników, przypisywanie ról i ustalanie terminów ich realizacji. Pomaga to uniknąć opóźnień, a nawet niewykonania zadań. Przykładowo, menedżer ds. cateringu może utworzyć zadania dla kelnerów z dokładnym opisem obowiązków i przypisać obsługę konkretnych stołów. To pomoże równomiernie rozdzielić pracę między pracownikami, zapewnić organizację i usprawnienie procesu pracy oraz zwiększyć efektywność pracy zespołowej.
Wygodna komunikacja
Serwis online służy jako wygodna platforma do szybkiej komunikacji między pracownikami. Czaty pomagają dzielić się pomysłami i praktycznym doświadczeniem. Na przykład zespół agencji eventowej może utworzyć czat grupowy, aby omówić szczegóły organizacji wydarzeń, zebrać referencje, wysłać zdjęcia lub dokumenty. Co więcej, można to zrobić bezpośrednio z telefonu komórkowego za pomocą aplikacji Uspacy. To znacznie ułatwia komunikację, usprawnia pracę zespołową i pomaga poprawić przepływ pracy.
Zarządzanie dokumentami i raportowanie
Uspacy ułatwia zarządzanie dokumentacją i sprawozdawczością. Możesz przechowywać wszystkie wydatki i przychody, kwestie związane z kasą, faktury, umowy z dostawcami i inne dokumenty w jednym miejscu. Dzięki tej platformie CRM możesz lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów poprzez analizę zgromadzonych danych oraz ocenić rentowność oferowanych usług lub sprzedawanych produktów.