zamknij

ROLE I UŻYTKOWNICY

Całe nasze doświadczenie skupiliśmy na stworzeniu nowoczesnego produktu, który pomoże Twojej firmie pracować ze zwiększoną wydajnością.

Dla specjalistów HR

Poszukiwanie kandydatów, zamykanie wakatów, adaptacja specjalistów, szkolenia, rozliczanie czasu pracy, indywidualne plany rozwojowe pracowników, naliczanie urlopów i płac — to tylko kilka z obowiązków Specjalisty HR.

Zarządzanie zasobami ludzkimi to niezwykle czasochłonna praca, która wymaga dużo czasu i wysiłku. Nowoczesne narzędzia platformy cyfrowej Uspacy są w stanie przejąć większość procesów, znacznie ułatwić pracę działu HR, zautomatyzować rutynowe zadania i wydłużyć dzień o kilka godzin.

Dla specjalistów IT

Specjaliści IT używają specjalnych programów do pisania kodów. Po co im system CRM, menedżer zadań, time tracker czy kanban? Tak, wszystko byłoby znacznie łatwiejsze, gdyby nie musieli wchodzić w interakcje z klientami i współpracownikami. Właśnie po to stworzono nowoczesne narzędzia ułatwiające nawiązywanie interakcji i zarządzanie czasem pracy.

Serwis online Uspacy pomaga budować komunikację, prowadzić ewidencję finansów oraz gromadzić bazę wiedzy w wygodnym formacie jednej przestrzeni online.

Dla menedżerów sprzedaży

Menedżerowie sprzedaży, chyba bardziej niż ktokolwiek inny, lubią zapisywać numery klientów na kartkach papieru i w notesach. Nie wynika to z niedbalstwa. Na pewnym etapie interakcji z potencjalnym nabywcą menedżer szczerze liczy na jego pamięć i na to, że na pewno nie zapomni oddzwonić. Ale potem pojawia się mnóstwo różnych zadań i kartki się gubią, a wraz z nimi klienci.

Dlatego nowoczesny dział sprzedaży nie może istnieć bez systemu CRM. Jest to: baza kontaktów, miejsce pozyskiwania leadów, lejek pokazujący etapy interakcji, przestrzeń wyznaczenia zadań oraz system przypomnień i komunikacji ze współpracownikami w ramach wspólnej przestrzeni online.

Dla marketerów

Jak usprawnić pracę zespołu marketingowego? Wdrożyć system CRM. Dzięki niemu nie musisz ręcznie segmentować leadów i mierzyć na oko skuteczności kampanii reklamowych. Zbieraj historię zapytań i zakupów, analizuj informacje o klientach za pomocą narzędzi analitycznych oraz na ich podstawie twórz kolejne udane kampanie. Zarządzaj interakcjami z klientami i leadami oraz umiejętnie korzystaj z konwersji i komunikacji poprzez synchronizację z sieciami społecznościowymi.

Wszystkie te działania pomogą zwiększyć lojalność klientów i wzmocnić ich zaufanie.

Dla specjalistów HR

Poszukiwanie kandydatów, zamykanie wakatów, adaptacja specjalistów, szkolenia, rozliczanie czasu pracy, indywidualne plany rozwojowe pracowników, naliczanie urlopów i płac — to tylko kilka z obowiązków Specjalisty HR.

Zarządzanie zasobami ludzkimi to niezwykle czasochłonna praca, która wymaga dużo czasu i wysiłku. Nowoczesne narzędzia platformy cyfrowej Uspacy są w stanie przejąć większość procesów, znacznie ułatwić pracę działu HR, zautomatyzować rutynowe zadania i wydłużyć dzień o kilka godzin.

Dla menedżerów sprzedaży

Menedżerowie sprzedaży, chyba bardziej niż ktokolwiek inny, lubią zapisywać numery klientów na kartkach papieru i w notesach. Nie wynika to z niedbalstwa. Na pewnym etapie interakcji z potencjalnym nabywcą menedżer szczerze liczy na jego pamięć i na to, że na pewno nie zapomni oddzwonić. Ale potem pojawia się mnóstwo różnych zadań i kartki się gubią, a wraz z nimi klienci.

Dlatego nowoczesny dział sprzedaży nie może istnieć bez systemu CRM. Jest to: baza kontaktów, miejsce pozyskiwania leadów, lejek pokazujący etapy interakcji, przestrzeń wyznaczenia zadań oraz system przypomnień i komunikacji ze współpracownikami w ramach wspólnej przestrzeni online.

Dla specjalistów IT

Specjaliści IT używają specjalnych programów do pisania kodów. Po co im system CRM, menedżer zadań, time tracker czy kanban? Tak, wszystko byłoby znacznie łatwiejsze, gdyby nie musieli wchodzić w interakcje z klientami i współpracownikami. Właśnie po to stworzono nowoczesne narzędzia ułatwiające nawiązywanie interakcji i zarządzanie czasem pracy.

Serwis online Uspacy pomaga budować komunikację, prowadzić ewidencję finansów oraz gromadzić bazę wiedzy w wygodnym formacie jednej przestrzeni online.

Dla marketerów

Jak usprawnić pracę zespołu marketingowego? Wdrożyć system CRM. Dzięki niemu nie musisz ręcznie segmentować leadów i mierzyć na oko skuteczności kampanii reklamowych. Zbieraj historię zapytań i zakupów, analizuj informacje o klientach za pomocą narzędzi analitycznych oraz na ich podstawie twórz kolejne udane kampanie. Zarządzaj interakcjami z klientami i leadami oraz umiejętnie korzystaj z konwersji i komunikacji poprzez synchronizację z sieciami społecznościowymi.

Wszystkie te działania pomogą zwiększyć lojalność klientów i wzmocnić ich zaufanie.