zamknij

Polityka prywatności

Ostatnia aktualizacja: 10 marca 2024

Wprowadzenie

W tej i następnych sekcjach umieściliśmy informacje prawne w bardziej przystępnej i skróconej formie. Aby uzyskać pełne informacje, należy przeczytać tekst w sekcji po prawej stronie.

Niniejsza Polityka ma na celu pomóc użytkownikowi zrozumieć:

  • dlaczego zbieramy dane osobowe użytkownika;
  • w jaki sposób zbieramy, wykorzystujemy i przechowujemy dane osobowe użytkownika;
  • jakie prawa przysługują użytkownikowi w odniesieniu do jego danych osobowych;
  • w jaki sposób użytkownik może korzystać z praw związanych z jego danymi osobowymi;
  • w jaki sposób wykorzystujemy pliki cookie i inne technologie śledzenia;
  • w jaki sposób udostępniamy i ujawniamy dane osobowe użytkownika;

USPACY OÜ jest zarejestrowana w Estonii.

Niniejsza Polityka prywatności (“Polityka”) opisuje różne sposoby, w jakie USPACY OÜ (16919030) (“my”, “nas”, “nasza”, “Firma”, “Uspacy“) może gromadzić, używać i udostępniać informacje uzyskane podczas korzystania z platformy USPACY OÜ (the “Platforma”), naszej strony internetowej https://uspacy.pl (the “Strona internetowa”), interakcji z nami za pośrednictwem naszych stron internetowych w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn (“media społecznościowe”), oraz przekazywania nam informacji o sobie w dowolny inny sposób. Taka procedura może obejmować, ale nie jest ograniczona do następujących działań:
  • zbieranie;
  • utrwalanie;
  • organizowanie;
  • przechowywanie;
  • porządkowanie;
  • adaptowanie;
  • modyfikowanie;
  • pobieranie;
  • przeglądanie;
  • wykorzystywanie;
  • ujawnianie poprzez przesłanie;
  • dissemination or otherwise making available;
  • rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie;
  • dopasowywanie lub łączenie;
  • ograniczanie;
  • usuwanie lub niszczenie.

Możesz być naszym Odwiedzającym lub Klientem:

  • Jesteś Odwiedzającym, gdy jedynie przeglądasz naszą stronę internetową i/lub przesyłasz swoje dane osobowe za pośrednictwem formularzy na stronie, czatu online lub w inny sposób bez posiadania konta w Platformie;
  • Jesteś klientem lub przedstawicielem klienta ("Klient"), gdy zarejestrowałeś konto w Platformie i udostępniasz nam swoje dane osobowe i/lub dane osobowe osób trzecich podczas korzystania z naszej Platformy lub przekazujesz nam swoje dane osobowe za pośrednictwem naszych kont w mediach społecznościowych, poczty e-mail, kontaktujesz się z nami w celu uzyskania pomocy lub zostawiasz nam opinie dotyczące naszej Platformy będąc zalogowanym na koncie w Platformie.

When you submit your personal data to us, you may be asked to consent to our processing of the personal data you provide as explained in this Policy to enable us to provide you with the information requested, if no other legal ground can be used.

Definicje

W celu ułatwienia zrozumienia niniejszej Polityki, wyjaśniamy używanie poniższych definicji zgodnie z RODO.

W tej Polityce prywatności używamy następujących terminów:

  • “administrator” oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych.
  • “podmiot przetwarzający” oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który przetwarza dane osobowe w imieniu administratora;
  • “osoba, której dane dotyczą” – każda osoba fizyczna, która przekazuje swoje dane osobowe Uspacy podczas korzystania z Platformy, poprzez interakcję z naszymi kontami w mediach społecznościowych, komunikatorami lub przekazuje swoje dane osobowe Uspacy w inny sposób;
  • “dane osobowe” – wszelkie informacje dotyczące Ciebie, które można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, adres mailowy, dane o lokalizacji itp;
  • “przetwarzanie” oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, takich jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
  • “współadministratorzy” oznacza co najmniej dwóch administratorów, którzy wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania.

Definicje pojęć używanych w niniejszej Polityce zaczerpnięto z RODO.

Zbieranie danych osobowych

Zbieramy i przetwarzamy informacje o Tobie lub uzyskane od Ciebie zgodnie z niniejszą Polityką. W tej sekcji dowiesz się więcej o tym, jakie dane osobowe mogą być zbierane podczas odwiedzania strony internetowej, korzystania z naszej aplikacji lub interakcji z nami w inny sposób.

Zbieramy dwa podstawowe rodzaje informacji o Tobie w związku z naszymi usługami: dane klientów i dane odwiedzających, które dotyczą odpowiednio Klientów i Odwiedzających. W szczególności zbieramy:

(a) Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami. Możemy zbierać pewne dane osobowe, gdy przekazujesz je za pośrednictwem formularzy na stronie internetowej, mediów społecznościowych, komunikatorów, poczty e-mail, aby skontaktować się z nami lub przekazać opinie na temat naszej platformy. Takie dane mogą obejmować imię, adres e-mail i inne informacje, które możesz nam przekazać za pomocą dostępnych opcji kontaktowych.

(b) Informacje o plikach cookies. Na naszej stronie internetowej używamy plików cookies i innych technologii śledzenia do celów, takich jak analiza, działania marketingowe, zapamiętywanie preferencji i inne. Takie wykorzystanie może wiązać się z przesyłaniem informacji od nas do Ciebie i od Ciebie do osób trzecich lub do nas. Aby dowiedzieć się więcej na temat naszego korzystania z plików cookies, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookies.

(c) Dane zbierane podczas rejestracji. Podczas rejestracji konta na Platformie, zbieramy następujące dane osobowe takie jak: adres e-mail. Zakładając konto sam wprowadzasz dane osobowe chyba, że otrzymamy polecenie założenia konta z innej strony uwierzytelniającej. Następuje to podczas naciśnięcia przez Ciebie odpowiedniego przycisku.

(d) Informacje o tokenie uwierzytelniającym. Podczas utworzenia konta na Platformie za pomocą przycisku "Zaloguj się za pomocą...", zbieramy zaszyfrowany token uwierzytelniający. Uzyskujemy go od wybranego dostawcy usług. Za pośrednictwem takiego tokena możemy uzyskać informacje o Tobie: support@uspacy.pl.

(e) Informacje API dotyczące integracji: Tokeny API klientów, które są niezbędne do połączenia Twojego konta (dając naszej Platformie dostęp do API platformy strony trzeciej) z innymi usługami stron trzecich, takimi jak sieci społecznościowe, e-mail marketing, systemy płatności, telefonia, banki itp.

(f) Dane zbierane automatycznie. Podczas korzystania z naszej Platformy automatycznie gromadzimy pewne informacje o Tobie i Twoim urządzeniu, w tym o zachowaniu użytkownika i konwersjach.

(g) Dane dotyczące płatności. Jeśli zamówisz u nas usługi, będziesz zobowiązany do podania pewnych danych osobowych, takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu aby zamówienie mogło zostać zrealizowane. Jeśli płatność jest dokonywana w imieniu podmiotu prawnego, możemy również zbierać pewne informacje o tym podmiocie prawnym. Aby otrzymać płatność od Ciebie, wykorzystamy lub skierujemy Cię do oddzielnego dostawcy usług płatniczych, który zbierze od Ciebie informacje finansowe i przetworzy Twoją płatność. Przed dokonaniem płatności należy zapoznać się z polityką prywatności odpowiedniego dostawcy usług płatniczych, ponieważ taki dostawca usług płatniczych zbiera, przetwarza i przechowuje Twoje dane finansowe, a my nie mamy bezpośredniego dostępu do informacji o Twojej karcie płatniczej ani danych bankowych.

(h) Dane klientów. W ramach naszych usług możemy przetwarzać dane osobowe osób trzecich przekazane nam przez naszych Klientów. W takim przypadku przetwarzamy takie dane osobowe (które mogą dotyczyć klientów, potencjalnych klientów, pracowników, kontrahentów Klientów) zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez danego Klienta.

Zbierane przez nas dane osobowe oraz dane osobowe, które nam przekazałeś lub o których zebranie nas poprosiłeś, wykorzystujemy wyłącznie do celów określonych w niniejszej Polityce. Możemy przekazywać Twoje dane osobowe stronom trzecim wyłącznie w celach określonych w niniejszej Polityce.

Kiedy działamy jako administrator danych osobowych, NIE zbieramy celowo żadnych poufnych (wrażliwych) danych osobowych ani ich nie przetwarzamy. Prosimy o powstrzymanie się od przekazywania nam swoich poufnych (wrażliwych) danych osobowych lub danych osobowych osób trzecich.
NIE sprzedajemy Twoich danych osobowych. NIE stosujemy zautomatyzowanych narzędzi do podejmowania decyzji ani profilowania.

Podstawy przetwarzania danych

Nasze podstawy przetwarzania Twoich danych osobowych to:

  • Twoja zgoda;
  • nasze prawnie uzasadnione interesy;
  • wykonanie umowy;
  • nasz obowiązek prawny.

NIE zbieramy celowo i nie przetwarzamy wrażliwych danych osobowych. Prosimy o powstrzymanie się od udostępniania swoich wrażliwych danych osobowych, gdy przekazujesz nam informacje za pośrednictwem Platformy lub naszych kont w mediach społecznościowych.

Zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z przepisami RODO.

RODO zawiera wyczerpującą listę zgodnych z prawem podstaw, które pozwalają nam przetwarzać Twoje dane osobowe. Przetwarzając dane osobowe, opieramy się tylko na czterech z nich, a mianowicie:

Artykuł 6.1(a): zgoda

Zbieramy informacje, które zdecydujesz się nam przekazać, i przetwarzamy je za Twoją zgodą. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych możesz wycofać w dowolnym momencie.

Należy pamiętać, że wycofanie zgody NIE oznacza, że przetwarzanie przed jej wycofaniem jest niezgodne z prawem. Możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, wysyłając wiadomość e-mail na adres privacy@uspacy.com, lub kontaktując się z nami w inny dogodny dla Ciebie sposób.

Artykuł 6.1(f): prawnie uzasadniony interes

Jako administrator danych przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby zapobiec wszelkim nieuczciwym działaniom i zapewnić Ci odpowiednie usługi. Ponadto potrzebujemy pewnych danych, aby umożliwić sprawne działanie naszej Witryny i zapewnić Ci przyjemne doświadczenie użytkownika. W ramach tej podstawy prawnej wykorzystujemy wyłącznie ściśle niezbędne dane.

Artykuł 6.1(b): wykonanie umowy

Przekazanie nam danych osobowych podczas rejestracji konta na Platformie można uznać za prośbę o zawarcie umowy lub wykonanie umowy między Tobą a nami. W razie wątpliwości możemy jednak poprosić Cię o udzielenie wyraźnej zgody.

Artykuł 6.1(с): obowiązek prawny

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wypełnienia obowiązujących obowiązków prawnych wynikających głównie z RODO. W przypadku przesłania nam przez Ciebie żądania realizacji praw przyznanych przez RODO, możemy poprosić Cię o podanie niektórych danych osobowych, które już posiadamy, aby Cię zidentyfikować i zapewnić zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.

Wykorzystanie Twoich danych osobowych

Jako administrator danych wykorzystujemy Twoje dane osobowe do celów wymienionych w poniższej tabeli, w której wyszczególniamy również rodzaj przetwarzanych danych osobowych, podstawy prawne, na których się opieramy, strony trzecie, którym możemy udostępniać Twoje dane osobowe:

Cele

Założenie konta na platformie
Prowadzenie konta na platformie
Komunikacja z odwiedzającymi i klientami
Marketing (w celu wysyłania wiadomości informacyjnych o naszej Platformie, promocjach, wydarzeniach (webinaria, seminaria, konsultacje, warsztaty itp.) oraz wszelkie działania marketingowe związane z naszą Platformą oraz prowadzenie innych działań marketingowych, takich jak spersonalizowane reklamy
Analiza i rozwój (w celu optymalizacji i ulepszania naszej strony internetowej)
Przetwarzanie płatności
Świadczenie usług (CRM, komunikacja wewnętrzna, tworzenie list, integracja kanałów komunikacji, integracja z innymi usługami w ramach Platformy) na rzecz Klientów oraz zapewnienie prawidłowego działania Platformy
Zgodność z prawem lub procesem prawnym

Przetwarzamy również niektóre dane osobowe jako podmiot przetwarzający na żądanie i zgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez odpowiedniego użytkownika naszej Platformy (w tym przypadku administratora). W poniższej tabeli opisujemy kilka możliwych sytuacji, w których możemy działać jako podmiot przetwarzający:

Cele

Świadczenie usług CRM na rzecz naszych Klientów (zarządzanie, przechowywanie i grupowanie informacji o leadach, dealach, kontaktach, firmach, fakturach/umowach, katalogach, ofertach, newsletterach, formularzach, płatnościach, lejkach i tunelach sprzedażowych, połączeniach telefonicznych)
Świadczenie usług w zakresie komunikacji wewnętrznej klientów (transmisje na żywo, czaty, rozmowy wideo/audio, wiadomości, zatwierdzenia, udostępnianie plików, kalendarze, planowanie spotkań)
Świadczenie usług tworzenia list dla naszych klientów (umożliwienie klientom tworzenia list i korzystania z tablic zadań)
Świadczenie usług integracji kanałów komunikacji (sieci społecznościowe, marketplace, komunikatory)

Bezpieczeństwo, integralność i przechowywanie danych osobowych

Będziemy przechowywać i przetwarzać Twoje dane osobowe tak długo, jak będzie to konieczne do świadczenia usług Tobie lub innym klientom.

Możesz również zażądać usunięcia swoich danych osobowych, kontaktując się z nami w dogodny dla Ciebie sposób.

Jako administrator danych osobowych przechowujemy i przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak potrzebujemy ich do celów określonych w niniejszej Polityce, chyba że dłuższe przechowywanie jest wymagane lub wyraźnie dozwolone przez prawo.

Zasadniczo przechowujemy Twoje dane przez okres aktywności Twojego konta, ale usuniemy Twoje dane osobowe, jeśli zauważymy, że nie korzystasz z konta przez długi czas lub jeśli poprosisz nas o usunięcie Twoich danych osobowych.

Niektóre kategorie danych mogą być przechowywane przez krótsze okresy: na przykład pliki cookie wygasają po kilku dniach, tygodniach lub miesiącach, w zależności od tego, jak zostały zaprogramowane (lub wcześniej, jeśli wyczyścisz pamięć podręczną przeglądarki).

Nie możemy usunąć ani zanonimizować Twoich danych, jeśli jesteśmy zobowiązani do ich przechowywania zgodnie z prawem lub procesem sądowym.

Niezależnie od któregokolwiek z powyższych okresów przechowywania danych, możesz zażądać usunięcia Twoich danych osobowych, wysyłając nam wiadomość e-mail na adres privacy@uspacy.com lub kontaktując się z nami w inny dogodny dla Ciebie sposób.

Jako podmiot przetwarzający dane przechowujemy informacje przekazane nam przez Ciebie za pośrednictwem Twojego konta przez okres określony w Warunkach korzystania z usług. Jeśli Twoje konto jest nieaktywne (nie logujesz się na Platformę i/lub nie korzystasz z naszych usług) przez określony czas, dane osobowe zostaną usunięte zgodnie z Regulaminem dotyczącym przetwarzania danych.

Wdrożyliśmy odpowiednie organizacyjne, techniczne, administracyjne i fizyczne środki bezpieczeństwa mające na celu ochronę danych osobowych użytkownika przed nieuprawnionym dostępem, ujawnieniem, wykorzystaniem lub zmianą. Regularnie dokonujemy przeglądu naszych procedur i polityk bezpieczeństwa w celu zidentyfikowania odpowiednich nowych technologii i metod.

Udostępnianie i ujawnianie danych osobowych

Przekazujemy Twoje dane osobowe stronom trzecim wyłącznie zgodnie z wymogami RODO.

Tam, gdzie jest to możliwe i konieczne, zawsze zawieramy umowy o przetwarzaniu danych (DPA) i umowy o zachowaniu poufności (NDA) z naszymi stronami trzecimi.

Możemy ujawnić dane osobowe stronom trzecim, w tym znajdującym się poza UE i EOG, pod warunkiem, że zostaną wprowadzone odpowiednie zabezpieczenia, a obowiązujące przepisy prawa lokalnego nie będą stanowić zagrożenia dla Twoich praw.

Jako administrator danych osobowych możemy przekazywać Twoje dane osobowe współadministratorom i podmiotom przetwarzającym dane osobowe zgodnie z postanowieniami określonymi poniżej.

Udostępnianie danych współadministratorom

W odniesieniu do tego przypadku przetwarzania danych osobowych jesteśmy stroną Facebook Joint Controllership Addendum. W takim przypadku osoba, której dane dotyczą, może skorzystać z praw wynikających z RODO zarówno wobec innych współadministratorów, jak i wobec nas.

Udostępnianie danych podmiotom przetwarzającym dane

Istnieje wiele funkcji niezbędnych do zapewnienia Ci dostępu do naszej Platformy, których nie jesteśmy w stanie wykonać samodzielnie, dlatego zwracamy się o pomoc do stron trzecich. Możemy przyznać niektórym usługodawcom dostęp do Twoich danych osobowych, w całości lub w części, w celu świadczenia niezbędnych usług.

W związku z tym możemy udostępniać i ujawniać Twoje dane osobowe innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe:

  • Google Workspace (Google LLC, USA): korzystanie z usług Google, takich jak Gmail, Czat, Spotkania, Kalendarz, Dysk, Dokumenty, Arkusze, Prezentacje, Formularze w celu gromadzenia, przechowywania, porządkowania i wykorzystywania Twoich danych osobowych. Politykę prywatności można przeczytać pod tym linkiem.
  • Google Analytics (Google LLC, USA): do analizy danych statystycznych o tym, jak odwiedzający korzysta ze Strony internetowej w celu poprawy funkcjonalności naszej Strony internetowej, kampanii reklamowych. Politykę prywatności Google LLC możesz przeczytać pod tym linkiem.
  • AWS (Amazon.com, Inc., USA): w celu zapewnienia bezpiecznego transferu i przechowywania danych osobowych na serwerach. Politykę prywatności można przeczytać pod tym linkiem.
  • PowerBI (Microsoft Corporation, USA): w celu analizowania zachowań użytkowników i konwersji. Oświadczenie o ochronie prywatności można przeczytać pod tym linkiem.
  • ChargeBee (CHARGEBEE INC., USA): do zarządzania subskrypcjami. Politykę prywatności można przeczytać pod tym linkiem.
  • Stripe (Stripe, Inc., USA): w celu przetwarzania płatności od klientów oraz umożliwienia klientom zakupu subskrypcji na usługi firmy. Politykę prywatności można przeczytać pod tym here.
  • eSputnik (ФОП Тимченко Вікторія Володимирівна, Ukraine): w celu wysyłania wiadomości w ramach komunikacji marketingowej. Politykę prywatności można przeczytać pod tym linkiem.
  • Intercom (Intercom, Inc., USA): w celu zapewnienia właściwej komunikacji na czacie wsparcia, jeśli nasi klienci i odwiedzający potrzebują pomocy lub wyjaśnień. Politykę prywatności można przeczytać pod tym linkiem.

W ramach naszej działalności biznesowej możemy zatrudniać różnych specjalistów, którzy mogą otrzymywać Twoje dane osobowe, w tym specjalistów ds. technicznych, sprzedaży i marketingu, aby zapewnić Ci lepszą obsługę klienta. Ponadto możemy ujawniać niektóre Twoje dane osobowe naszym niezależnym specjalistom prawnym i księgowym, aby nasza działalność była dokładna i przejrzysta. Specjaliści ci zwani są łącznie Wykonawcami.

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów spoza UE i EOG (np. Stanów Zjednoczonych), które nie zostały uznane za zapewniające odpowiednią ochronę danych zgodnie z art. 45 RODO (decyzja stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony) z odpowiednimi zabezpieczeniami określonymi w RODO.

Przekazujemy Twoje dane osobowe stronom trzecim wyłącznie zgodnie z RODO. Tam, gdzie jest to możliwe i konieczne, zawsze zawieramy z nimi umowy o przetwarzaniu danych (DPA) i umowy o zachowaniu poufności (NDA) i poważnie traktujemy przekazywanie danych osobowych. Jeśli Wykonawca ma odpowiednią umowę o przetwarzaniu danych, Firma może dołączyć do takiej umowy o przetwarzaniu danych. W ten sposób Firma i Wykonawca mogą regulować przekazywanie danych osobowych takiemu Wykonawcy za pośrednictwem takiej umowy o przetwarzaniu danych.

Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów trzecich spoza UE i EOG na podstawie art. 46 RODO przy zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń, w tym standardowych klauzul umownych (SCC).

W przypadku przekazywania danych osobowych do krajów, które nie podlegają odpowiednim wymogom ochrony określonym w art. 45 RODO, możemy przekazywać Twoje dane osobowe do krajów trzecich spoza UE i EOG, w tym przekazywać dane osobowe z krajów trzecich do innych krajów trzecich zgodnie z art. 46 RODO z odpowiednimi zabezpieczeniami, w tym SCC.

Twoje dane osobowe ujawniamy do krajów spoza UE i EOG, zgodnie z naszymi wewnętrznymi procedurami dotyczącymi transferów międzynarodowych w celu zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń w zakresie ochrony prywatności oraz podstawowych praw i wolności osób fizycznych i prawnych.

Przy przekazywaniu danych poza obszar UE i EOG stosujemy dodatkowe środki techniczne i organizacyjne. Na przykład, przeprowadzamy wcześniejszą ocenę wiarygodności usługodawcy i sposobów ochrony danych osobowych, szyfrujemy przekazywane dane osobowe, reagujemy natychmiast na wszelkie zagrożenia dotyczące poufności, integralności i dostępności danych osobowych, przeprowadzamy oceny skutków przekazu (TIA), gdy jest to konieczne, itp.

Twoje prawa wynikające z RODO

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) użytkownik może korzystać z następujących praw:

  • prawo dostępu;
  • prawo do sprostowania danych;
  • prawo do usunięcia ("bycia zapomnianym");
  • prawo do ograniczenia przetwarzania;
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
  • prawo do przenoszenia danych;
  • prawo do wniesienia skargi;
  • prawo do wycofania zgody;

Możesz skorzystać z powyższych praw, wysyłając wniosek na adres privacy@uspacy.com.

Gdy występujemy jako współadministrator w odniesieniu do określonego przetwarzania danych osobowych, możesz skorzystać z praw wynikających z RODO w stosunku do innych współadministratorów i nas.

Prawa wynikające z RODO

  • prawo dostępu oznacza, że możesz poprosić nas o przesłanie kopii zebranych danych osobowych wraz z informacją o charakterze, przetwarzaniu i ujawnianiu tych danych osobowych;
  • prawo do sprostowania oznacza, że możesz zwrócić się do nas o aktualizację i sprostowanie nieprawdziwych, brakujących lub niekompletnych danych osobowych;
  • prawo do usunięcia (“bycia zapomnianym”) oznacza, że możesz poprosić nas o usunięcie zgromadzonych przez Ciebie danych osobowych, z wyjątkiem przypadków, gdy jest to zabronione przez obowiązujące przepisy prawa;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania oznacza, że możesz żądać od nas ograniczenia przetwarzania, jeśli:
    1. Twoje dane osobowe są nieprawidłowe lub nieaktualne;
    2. przetwarzanie jest nielegalne.
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oznacza, że możesz wnieść sprzeciw z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją;
  • prawo do przenoszenia danych oznacza, że możesz poprosić nas o przesłanie kopii Twoich danych osobowych do innej organizacji lub do Ciebie, jeśli jest to konieczne i technicznie wykonalne;
  • prawo do wycofania zgody w przypadku, gdy dane osobowe użytkownika są przetwarzane na podstawie jego zgody;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.

Możesz złożyć skargę do organu nadzorczego właściwego dla Twojego miejsca zamieszkania w UE lub do organu ochrony danych wskazanego w niniejszych Zasadach.

Pamiętaj, że koniecznym może być zweryfikowanie Twojej tożsamości w celu przetworzenia Twoich wniosków o skorzystanie z praw wynikających z RODO. W związku z tym nie będziemy w stanie spełnić Twojej prośby, jeśli nie dostarczysz nam wystarczających informacji, które pozwolą nam zweryfikować Twoją tożsamość i odpowiedzieć na Twoją prośbę.

Organ ochrony danych zgodnie z RODO

Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z nami, abyśmy mogli szybko odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Zachęcamy do zgłaszania nam w pierwszej kolejności wszelkich wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Możesz skontaktować się z nami, aby otrzymać odpowiedź na pytania pod tym adresem e-mail: privacy@uspacy.com.

Organy nadzorcze zgodnie z RODO

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań dotyczących ochrony danych, możesz skontaktować się z organem nadzorczym w swoim miejscu zamieszkania lub zameldowania. Będziemy współpracować z odpowiednimi organami rządowymi w celu rozwiązania wszelkich kwestii związanych z prywatnością, których nie można rozwiązać polubownie między Tobą a nami. Pełną listę organów nadzorczych UE można znaleźć pod tym linkiem.

Korzystanie przez dzieci poniżej 16 roku życia

Jeśli jesteś dzieckiem poniżej 16 roku życia w UE, potrzebujemy zgody Twojego rodzica (lub innej osoby posiadającej odpowiedzialność rodzicielską, opiekuna prawnego), aby umożliwić Ci korzystanie z naszej Platformy.

Nasza Platforma jest przeznaczona dla ogółu odbiorców i nie jest skierowana do dzieci poniżej 16 roku życia w rozumieniu obowiązujących przepisów o ochronie dzieci. Dokładamy wszelkich starań, aby zabezpieczyć przetwarzanie danych osobowych należących do osób niepełnoletnich. W związku z tym Platforma nie gromadzi świadomie danych osobowych osób poniżej 16 roku życia.

Jeśli masz mniej niż 16 lat, nie podawaj żadnych danych osobowych na naszej Platformie, za pośrednictwem naszych funkcji ani w żaden inny sposób, w tym między innymi imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu lub innych danych osobowych. Rejestrując się na Platformie i zawierając umowę z Firmą, potwierdzasz, że masz ukończone 16 lat i że przysługują Ci wszelkie prawa wynikające z prawa Twojego kraju zamieszkania do przekazania nam swoich danych osobowych do przetwarzania.

Jeśli masz powody, by sądzić, że dziecko poniżej 16 roku życia przekazało nam dane osobowe, skontaktuj się z nami pod adresem privacy@uspacy.com. Należy pamiętać o obowiązujących przepisach i regulacjach dotyczących ochrony dzieci, jeśli przekazujesz nam dane osobowe dzieci za pośrednictwem Platformy.

Zmiany w Polityce prywatności

Ta polityka może ulegać okresowym zmianom ze względu na różne cele

Powiadomimy Cię o takich istotnych zmianach za pomocą dostępnych nam środków.

Prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszych działań związanych z przetwarzaniem danych, niniejszej Polityki prywatności lub przysługujących Ci praw.

Niniejsza Polityka może od czasu do czasu ulec zmianie ze względu na wdrażanie nowych aktualizacji, technologii, wymogów prawnych lub w innych celach. Powiadomimy Cię, jeśli zmiany te będą istotne, a jeśli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa, uzyskamy Twoją zgodę na dalsze przetwarzanie. W każdym przypadku zachęcamy do regularnego przeglądania niniejszej Polityki pod kątem zmian.

Takie powiadomienie może zostać wysłane pocztą elektroniczną, poprzez opublikowanie ogłoszenia na naszej stronie internetowej lub w inny sposób zgodny z obowiązującym prawem.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszej Polityki prywatności, przetwarzania Twoich danych lub Twoich praw jako osoby, której dane dotyczą, zgodnie z RODO i innymi obowiązującymi przepisami, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio za pomocą poniższych danych:

  • Nasz adres e-mail: privacy@uspacy.com.
  • Nasz adres: Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Jõe tn 3-305, 10151