Warunki korzystania z usług
Ostatnia aktualizacja: 10 marca 2024
Poniższy regulamin usług stanowi ofertę publiczną i zawiera wszystkie istotne warunki umowy Saas (zwanej dalej "Umową") między USPACY OÜ (zwanej dalej "Dostawcą"), z jednej strony, a Tobą (zwanej dalej "Klientem"), z drugiej strony, zwanych dalej łącznie "Stronami" i każdą z nich osobno "Stroną".
Ta oferta publiczna skierowana jest do wszystkich osób fizycznych i podmiotów prawnych, które chcą i mają techniczną możliwość korzystania z poniższych usług.
Rejestracja konta Klienta na stronie https://uspacy.pl równoznaczna jest z akceptacją wszystkich warunków tej oferty publicznej przez Klienta, a Umowa uważana jest za zawartą w momencie zarejestrowania konta na stronie https://uspacy.pl.
Akceptując tę ofertę publiczną, Klient lub jego upoważniony przedstawiciel oświadcza i zapewnia, że:
- Klient lub jego upoważniony przedstawiciel podał dokładne informacje identyfikacyjne o sobie podczas rejestracji konta na stronie https://uspacy.pl.
- Klient lub jego upoważniony przedstawiciel zawiera Umowę dobrowolnie, akceptuje wszystkie warunki Umowy, rozumie wszystkie warunki Umowy, a także znaczenie i konsekwencje swoich działań związanych z zawarciem i wykonaniem Umowy.
- Klient posiada wszelkie prawa i uprawnienia niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy. Jeśli osoba fizyczna akceptuje warunki tej oferty publicznej w imieniu osoby prawnej, potwierdza tym, że ma upoważnienie do zawierania umów w imieniu tej osoby prawnej, a Klient zostaje uznany za odpowiednią osobę prawną. Jeśli osoba fizyczna, która akceptuje warunki tej oferty publicznej w imieniu osoby prawnej, nie ma upoważnienia do zawarcia umów w imieniu tej osoby prawnej, taka osoba nie musi akceptować warunków tej oferty publicznej.
- Klient nie jest rezydentem federacji rosyjskiej i/lub nie jest rezydentem republiki białorusi i nie jest objęty sankcjami nałożonymi przez rządy Ukrainy, Unii Europejskiej i/lub państw członkowskich UE, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych Ameryki.
- Klient nie znajduje się na terytorium federacji rosyjskiej i/lub nie znajduje się na terytorium republiki białorusi i/lub nie znajduje się na tymczasowo okupowanych terytoriach Ukrainy, takich jak Krym, oddzielne terytoria obwodów ługańskiego, donieckiego, zaporoskiego i chersońskiego.
- Wśród uczestników, akcjonariuszy, ostatecznych beneficjentów rzeczywistych i/lub osób sprawujących kontrolę nad Klientem nie ma rezydentów federacji rosyjskiej i/lub nie ma rezydentów republiki białorusi, a następujące osoby i/lub ich przełożeni lub członkowie organów zarządzających nie są objęci sankcjami nałożonymi przez rządy Ukrainy, Unii Europejskiej i/lub państw członkowskich UE, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych Ameryki.
Jeśli którekolwiek z powyższych oświadczeń i zapewnień okaże się nieprawdziwe w dniu zawarcia niniejszej Umowy lub okoliczności zmienią się po zawarciu Umowy w taki sposób, że któregokolwiek z powyższych oświadczeń i zapewnień przestanie być prawdziwe, Dostawca Usług będzie miał prawo do jednostronnego rozwiązania niniejszej Umowy w terminie określonym przez Dostawcę Usług poprzez wysłanie pisemnego powiadomienia na adres e-mail Klienta, a Dostawca Usług ma prawo do odszkodowania za szkody spowodowane naruszeniem powyższych oświadczeń i zapewnień.
- DEFINICJE
Aby uniknąć nieporozumień przy interpretacji tekstu niniejszej Umowy, strony uzgodniły następujące definicje:
- Saas (Software as a Service) oznacza metodę zapewnienia Klientowi dostępu do Oprogramowania wykorzystującą przeglądarki internetowe lub oprogramowanie klienckie.
- Oprogramowanie klienckie to zespół komponentów oprogramowania, które umożliwiają dostęp do zasobów dostępnych na serwerze dostawcy.
- Oprogramowanie oznacza program komputerowy "Uspacy", jego pierwszą i wszystkie przyszłe wersje, dodatki, aplikacje i aktualizacje, czyli kompleks danych i zadań, takich jak kod źródłowy, baza danych, komponenty wizualne i dźwiękowe, zawarte w tym oprogramowaniu komputerowym, wykorzystywane do kompleksowej organizacji i automatyzacji procesów w firmie, co obejmuje, ale nie ogranicza, komunikację i pracę zespołową, ustalanie i kontrolę zadań, zarządzanie relacjami z klientami (CRM), a także wszelką dokumentację do pracy tego programu komputerowego.
- Dostawca to USPACY OÜ (16919030), posiada wyłączne prawa własności do Oprogramowania.
- Klient oznacza każdą osobę prawną lub indywidualnego przedsiębiorcę, lub każdą osobę fizyczną, która w pełni i bezwarunkowo zaakceptowała warunki niniejszej oferty publicznej i jest właścicielem konta na stronie internetowej https://uspacy.pl.
- Autoryzowany użytkownik oznacza osobę fizyczną, upoważnioną przez Klienta do uzyskiwania dostępu do Oprogramowania wykorzystując przestrzeń Klienta zgodnie z niniejszą Umową i planem taryfowym.
- Konto oznacza zestaw danych z unikalnym identyfikatorem (login/hasło lub specjalny klucz API), które umożliwiają identyfikację, uwierzytelnianie i autoryzację Klienta oraz zapewniają Klientowi dostęp do Oprogramowania. Konto jest tworzone przez Klienta wykorzystującego Oprogramowanie i należy do Dostawcy. Konto umożliwia Klientowi wykonywanie czynności, które w szczególności obejmują: autoryzację (uwierzytelnienie) Klienta w Oprogramowaniu, kontrolę dostępu do Oprogramowania, dostęp do ustawień, wskaźników statystycznych i innych danych o wykorzystywaniu Oprogramowania przez Klienta. Każda osoba, która przekazała Dostawcy informacje służące do identyfikacji Klienta (na przykład: odpowiedzi na pytania kontrolne, kody SMS, połączenia ze zweryfikowanych (lub na zweryfikowane) numerów telefonów itp.) lub wykorzystuje prawidłowe dane Konta podczas korzystania z Przestrzeni, jest uznawana za osobę upoważnioną przez Klienta do wykonywania wszelkich działań w Przestrzeni w imieniu Klienta, a określone działania są uznawane za działania Klienta.
- Przestrzeń oznacza niepubliczną część Oprogramowania, w której są klasyfikowane funkcjonalne komponenty Oprogramowania, Treść oraz Komponenty osób trzecich, które mają być wyświetlane i używane pod jednym adresem domeny mycompany.uspacy.pl (lub w przypadku dostępności tej funkcji, w osobnej domenie), co służy identyfikacji przestrzeni.
- Plan taryfowy to informacja o warunkach, kosztach i ograniczeniach czasowych dostępu do Oprogramowania w zależności od opcji funkcjonalności Oprogramowania. Plany taryfowe dostępne są na stronie internetowej https://uspacy.pl/prices/.
- Partner oznacza stronę trzecią, uczestnika programu partnerskiego Dostawcy, który jest upoważniony przez Dostawcę do sprzedaży Usług Klientom i jest uprawniony do bezpośredniego fakturowania takich Klientów.
- Usługi oznaczają zapewnienie dostępu do Oprogramowania w modelu Saas oraz świadczenie wsparcia zgodnie z niniejszą Umową.
- Wsparcie oznacza działania prowadzone przez Dostawcę w ustalonych granicach i zakresie w celu zapewnienia funkcjonowania Oprogramowania, co obejmuje doradztwo w zakresie wykorzystywania elementów funkcjonalnych i/lub możliwości Oprogramowania, dostęp do dokumentacji opisującej działanie Oprogramowania, wszelkie zmiany, aktualizacje, aplikacje, uzupełnienia, usuwanie wad i poprawianie błędów i/lub rozszerzanie funkcjonalności Oprogramowania.
- Komponenty osób trzecich to programy komputerowe, usługi, strony internetowe, informacje i reklamy, które są własnością stron trzecich i mogą być przez Klienta stosowane w celu korzystania z Oprogramowania.
- Treść to wszelkie informacje, które są przesyłane do Przestrzeni Klienta lub generowane podczas korzystania z Usług w Przestrzeni Klienta.
- USŁUGI
- Dostawca zapewnia Klientowi dostęp do Oprogramowania w modelu Saas na warunkach określonych w niniejszej Umowie (zwanych dalej Usługami).
- Dostęp do Oprogramowania realizowany jest przez Internet lub aplikacje mobilne lub inne programy wykorzystujące protokoły sieciowe.
- Klient otrzymuje dostęp do Oprogramowania poprzez rejestrację i utworzenie Przestrzeni na stronie internetowej https://uspacy.pl.
- Nazwa i ilość komponentów funkcjonalnych i/lub pojemność Oprogramowania dostępna dla Klienta, liczba autoryzowanych użytkowników, koszt i ograniczenia czasowe dostępu do Oprogramowania, inne warunki są określane zgodnie z planem taryfowym wybranym przez Klienta.
- Klient otrzymuje dostęp do Oprogramowania automatycznie po utworzeniu Przestrzeni na stronie https://uspacy.pl.
- Dokonanie płatności stanowi pełną i bezwarunkową akceptację przez Klienta warunków opłaconego planu taryfowego.
- Testowy dostęp do Oprogramowania może być udzielony Klientowi w celach informacyjnych bez ponoszenia opłat na warunkach określonych jednostronnie przez Dostawcę Usług w specjalnym Planie Taryfowym lub ofercie specjalnej dostępnej na stronie internetowej https://uspacy.pl.
- Plan taryfowy stanowi integralną część niniejszej Umowy, a warunki planu taryfowego wybranego przez Klienta są dla niego wiążące.
- Dostawca usług jest uprawniony do zmiany warunków planów taryfowych według własnego uznania w dowolnym momencie poprzez opublikowanie zmienionych planów taryfowych na stronie internetowej https://uspacy.pl/prices/.
- Zmiana przez Dostawcę warunków i/lub funkcjonalności Oprogramowania zgodnie z planami taryfowymi nie powoduje zmiany kosztu taryfowego planu opłaconego przez Klienta.
- Dostęp do Oprogramowania może być zapewniony na stronach internetowych należących do Dostawcy w innych strefach domen. Na pisemny wniosek Klienta i za zgodą Dostawcy Przestrzeń Klienta może zostać przeniesiona z serwisu zarejestrowanego w jednej strefie domen do serwisu zarejestrowanego w innej strefie domen tylko raz. Jeśli nazwa Przestrzeni jest zajęta przez witrynę, do której dokonywany jest transfer, Klient może wybrać inną nazwę dla Przestrzeni. Ponieważ warunki świadczenia usług, koszt usług i skład planów taryfowych mogą różnić się w różnych strefach domen, Klient musi bezwarunkowo wyrazić zgodę na warunki świadczenia usług w nowej strefie domen.
- WSPARCIE
- Klient jest uprawniony do otrzymania od Dostawcy Usług bezpłatnej dokumentacji, a także wsparcia technicznego i konsultacyjnego w kwestiach związanych z funkcjonowaniem Oprogramowania zgodnie z warunkami planu taryfowego.
- W celu zapewnienia Wsparcia, Dostawca Usług ma prawo zażądać od Klienta informacji dotyczących danych konta, charakterystyki technicznej sprzętu i innych niezbędnych szczegółów.
- W celu świadczenia Wsparcia Dostawca Usług ma prawo angażować osoby trzecie.
- DOSTĘP DO OPROGRAMOWANIA. REJESTRACJA
- Aby uzyskać dostęp do Oprogramowania, Klient musi utworzyć Przestrzeń poprzez rejestrację na stronie internetowej https://uspacy.pl.
- Klient zgadza się, że w przypadku utworzenia Przestrzeni przez osobę fizyczną w imieniu osoby prawnej, taka osoba fizyczna jest uważana za upoważnioną do wykonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych w imieniu osoby prawnej (w tym akceptacji niniejszej Umowy); a jej działania w Przestrzeni są uważane za działania tej osoby prawnej. Kwestie dostępu do Przestrzeni są rozstrzygane wyłącznie pomiędzy Klientem a jego przedstawicielem.
- Podczas rejestracji Klient jest zobowiązany do wypełnienia formularza rejestracyjnego, podania wiarygodnych informacji o sobie i aktualizowania tych informacji.
- Podczas rejestracji Klient samodzielnie określa login (unikalną nazwę) jako adres e-mail i tworzy hasło dostępu do Oprogramowania, a następnie tworzy oddzielną przestrzeń do interakcji z Oprogramowaniem.
- Dostawca ma prawo zakazać wykorzystywania niektórych nazw Przestrzeni, a także określić wymagania dotyczące loginu i hasła (długość, dopuszczalne znaki itp.).
- Identyfikacja Klienta przez Dostawcę odbywa się na podstawie adresu e-mail wskazanego przez Klienta jako login podczas rejestracji. Klient zobowiązuje się podać adres e-mail, który jest w jego bezwarunkowym dostępie i użytkowaniu.
- Jeśli Klient poda nieprawdziwe informacje lub Dostawca przypuszcza niepoprawność podanych informacji, Dostawca ma prawo zablokować lub usunąć Przestrzeń Klienta.
- Klient ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo (unikalność) wybranego hasła i zapewnia poufność swojego hasła.
- Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie działania (lub zaniechania działań) popełniane przy wykorzystywaniu konta Klienta, w tym za przypadki dobrowolnego przekazania lub nieprzestrzegania poufności danych w celu uzyskania dostępu do konta Klienta przez osoby trzecie na dowolnych warunkach (w tym na podstawie umowy). Tymczasem każde użycie Oprogramowania za pośrednictwem konta Klienta uważane jest za popełnione przez Klienta, z wyjątkiem przypadków, w których Dostawca Usług otrzyma od Klienta powiadomienie, wysłane zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 4.10 niniejszej Umowy, o nieautoryzowanym dostępie do Oprogramowania przy użyciu konta Klienta lub o jakimkolwiek naruszeniu (podejrzeniu naruszenia) poufności hasła Klienta.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie poinformować Dostawcę o jakimkolwiek nieautoryzowanym dostępie do Oprogramowania przy użyciu konta Klienta i/lub o jakimkolwiek naruszeniu (podejrzeniu naruszenia) poufności jego hasła.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Klienta, jak również inne konsekwencje jakiegokolwiek rodzaju, które mogą wyniknąć w związku z naruszeniem przez Klienta postanowień niniejszej części Umowy.
- PŁATNOŚĆ
- Koszt usług świadczonych na podstawie niniejszej Umowy jest określony w planach taryfowych, o których aktualne informacje są publikowane na stronie internetowej https://uspacy.pl/prices/.
- Usługi w ramach planów taryfowych są płatne przez Klienta na zasadach 100% przedpłaty za okres wybrany zgodnie z planem taryfowym.
- Płatność za Usługi dokonywana jest w formie płatności bezgotówkowej przy użyciu metod dostępnych na stronie https://uspacy.pl. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawidłowość dokonywanych przez siebie płatności.
- Jeśli w momencie zakupu Usług istnieją oferty promocyjne, rabaty lub inne specjalne warunki płatności (zwane dalej "rabatami"), takie rabaty nie kumulują się w stosunku do podstawowego kosztu Usług określonego w Planie taryfowym i są stosowane sekwencyjnie. W określonych przypadkach niektóre warunki specjalne mogą tymczasowo zawieszać obowiązywanie innych, co jest zawsze wskazane w powiadomieniu o specjalnych warunkach zakupu.
- Dokonując pierwszej płatności, Klient wyraża zgodę i upoważnia Dostawcę do otrzymywania automatycznych płatności według harmonogramu płatności zgodnie z planem taryfowym wybranym przez Klienta, pod warunkiem, że automatyczna wypłata jest dozwolona w ramach metody płatności wybranej przez Klienta. Klient może anulować automatyczne płatności lub zmienić metodę płatności w dowolnym momencie w sekcji ustawień Przestrzeni. Dostawca nie otrzymuje ani nie przechowuje żadnych informacji finansowych Klienta, a jedynie inicjuje płatności. Środki otrzymane przez Dostawcę za pośrednictwem płatności automatycznych nie podlegają zwrotowi.
- Datą rozpoczęcia świadczenia usług w ramach płatnych planów taryfowych jest data wpływu środków pieniężnych od Klienta na rachunek rozliczeniowy Usługodawcy lub osoby upoważnionej przez Usługodawcę do odbioru płatności za Usługi.
- W przypadku wygaśnięcia okresu dostępu do Oprogramowania zgodnie z płatnym planem taryfowym wybranym przez Klienta i braku płatności za Usługi w ramach płatnego planu taryfowego, dostęp Klienta do Oprogramowania zostanie przywrócony zgodnie z warunkami bezpłatnego planu taryfowego ze wszystkimi jego ograniczeniami.
- Środki wpłacone przez Klienta za Usługi Dostawcy nie podlegają zwrotowi Klientowi, chyba że niniejsza Umowa stanowi inaczej.
- W przypadku zakupu przez Klienta Usług świadczonych przez Partnera, zastosowanie mają warunki płatności uzgodnione pomiędzy Partnerem a Klientem.
-
Zamawiający może zmienić wybrany plan taryfowy na inny lub zmienić warunki wybranego planu taryfowego (liczbę użytkowników lub okres dostępu do oprogramowania) w sekcji "Taryfa i opłata" w Panelu Klienta.
Przy przejściu na droższy plan taryfowy lub przy zwiększeniu kosztów wybranego planu taryfowego (zwiększenie liczby użytkowników i/lub okresu dostępu), Zamawiający musi uiścić pełną opłatę za nowo wybrany plan taryfowy. Dzięki niewykorzystanej części poprzedniego planu taryfowego, okres dostępu do oprogramowania na nowo wybranym planie taryfowym zostaje wydłużony zgodnie z przeliczeniem dostawcy. Zmiana planu taryfowego lub jego warunków następuje natychmiast po otrzymaniu płatności od dostawcy.
Przy przejściu na plan taryfowy o niższej wartości, opłacone przez Zamawiającego środki nie podlegają zwrotowi, a Zamawiający zgadza się na automatyczne przedłużenie okresu dostępu do oprogramowania na zmienionych warunkach za sprawą różnicy w kosztach. Informacje o zaktualizowanym okresie dostępu do oprogramowania są widoczne w sekcji "Taryfa i opłata" w Panelu Klienta.
Przejście Zamawiającego na nowo wybrany plan taryfowy lub zmienione warunki wybranego planu taryfowego skutkuje zakończeniem obowiązywania poprzedniego planu taryfowego lub jego warunków. Zamawiający nie może korzystać z usług na podstawie kilku różnych planów taryfowych jednocześnie.
- POTWIERDZENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI
- Potwierdzeniem świadczenia Usługi przez Dostawcę jest aktywacja dostępu do Oprogramowania zgodnie z wybranym przez Klienta planem taryfowym, potwierdzona w formie elektronicznej przesłanej na adres e-mail Klienta. Elektroniczny akt może być użyty przez Klienta do celów księgowych i składania raportów podatkowych.
- Na żądanie Klienta, w celu potwierdzenia faktu prawidłowego udostępnienia Oprogramowania przez Dostawcę, Strony mogą sporządzić stosowne akty w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu elektronicznego zarządzania dokumentami.
- Niekorzystanie z Usług przez Klienta nie wpływa na prawidłowość świadczenia Usług przez Dostawcę.
- PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Dostawca jest właścicielem wyłącznych praw własności intelektualnej do Oprogramowania. Dostawca potwierdza, że posiada niezbędną ilość wyłącznych praw własności intelektualnej do Oprogramowania w celu zapewnienia dostępu do Oprogramowania i przestrzegania niniejszej Umowy.
- Dostęp Klienta do Oprogramowania odbywa się bez przekazania Klientowi kopii Oprogramowania. Zgodnie z niniejszą Umową Klient nie nabywa żadnych wyłącznych praw własności intelektualnej do Oprogramowania, w tym prawa do powielania, tj. tworzenia kopii Oprogramowania w dowolnej formie, modyfikowania, rozpowszechniania, publicznego prezentowania lub publicznego wyświetlania Oprogramowania wykorzystywanego do świadczenia Usług, ani żadnych innych praw dotyczących Oprogramowania, które nie zostały wyraźnie określone w niniejszej Umowie. Dostawca zastrzega sobie wyłączne prawa własności intelektualnej do Oprogramowania wykorzystywanego do świadczenia Usług.
- Kody źródłowe Oprogramowania (w tym jego części) oraz algorytmy jego działania stanowią tajemnicę handlową Dostawcy, do której dostęp jest zabroniony dla Klienta i osób trzecich.
- Wszelkie działania Klienta dotyczące Oprogramowania, które nie są wyraźnie dozwolone w niniejszej Umowie, są zabronione i stanowią naruszenie wyłącznych praw własności intelektualnej Dostawcy do Oprogramowania, co jest wystarczającą podstawą do rozwiązania niniejszej Umowy i/lub podjęcia środków ochronnych naruszonych praw i interesów prawnych Dostawcy.
- Zabrania się używania znaków towarowych należących do Dostawcy w połączeniu z jakimkolwiek produktem lub usługą bez uprzedniej pisemnej zgody Dostawcy.
- OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY. ROZWIĄZANIE UMOWY
- Niniejsza Umowa zostaje zawarta z chwilą utworzenia konta Klienta na stronie internetowej https://uspacy.pl.
- Niniejsza Umowa obowiązuje od momentu jej zawarcia do momentu jej rozwiązania w sposób określony w niniejszej części Umowy.
- . Każda ze Stron może rozwiązać niniejszą Umowę jednostronnie bez podania przyczyny, przesyłając drugiej Stronie pisemne (elektroniczne) powiadomienie nie później niż 30 (trzydzieści) dni kalendarzowych przed planowaną datą rozwiązania. W takim przypadku Umowa zostanie rozwiązana 31 (trzydziestego pierwszego) dnia kalendarzowego po otrzymaniu przez jedną ze Stron wypowiedzenia od drugiej Strony.
- Klient jest uprawniony do usunięcia swojej Przestrzeni. W takim przypadku Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia Przestrzeni przez Klienta.
- W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Klienta lub odrzucenia przez Klienta Planu Taryfowego, środki wpłacone przez Klienta na poczet Usług Dostawcy nie podlegają zwrotowi Klientowi niezależnie od faktycznego wykorzystywania Usług przez Klienta oraz przyczyny wypowiedzenia Umowy przez Klienta lub odrzucenia przez Klienta Planu Taryfowego.
-
Dostawca ma prawo zawiesić dostęp do Oprogramowania na okres określony przez Dostawcę lub usunąć Przestrzeń klienta i rozwiązać niniejszą Umowę jednostronnie w okresie określonym przez Dostawcę bez rekompensowania Klientowi kosztów opłaconych Usług, wszelkich wydatków i strat, wysyłając Klientowi pisemne (elektroniczne) powiadomienie z następujących powodów:
- Podejmowanie przez Klienta lub jakiegokolwiek upoważnionego użytkownika Klienta działań, które w ocenie Dostawcy (a) stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa funkcjonowania Oprogramowania lub (b) mogą prowadzić do odpowiedzialności Dostawcy, lub (c) są lub mogą stanowić oszustwo (d) naruszają obowiązujące przepisy prawa.
- Klient lub jakikolwiek upoważniony użytkownik Klienta naruszył jakiekolwiek postanowienie niniejszej Umowy.
- Ujawnienie przez Klienta lub jakiegokolwiek upoważnionego użytkownika poufnych informacji Klienta osobom trzecim, niezależnie od obecności lub braku rzeczywistych strat Dostawcy spowodowanych takim ujawnieniem.
- Nielegalny dostęp Klienta lub jakiegokolwiek upoważnionego użytkownika Klienta do tajemnicy handlowej Dostawcy.
- Naruszenie przez Klienta lub jakiegokolwiek upoważnionego użytkownika Klienta oświadczeń i gwarancji.
- Zakończenie lub zmiana warunków dostarczania przez strony trzecie do Dostawcy oprogramowania, usług i technologii innych firm, używanych do funkcjonowania Oprogramowania.
- Dostęp Klienta do Oprogramowania w celach zabronionych przez prawo lub w celach naruszających prawa osób trzecich.
- Zmiany w obowiązującym ustawodawstwie lub regulacyjnych aktach rządowych mających wpływ na Dostawcę i/lub jego podmioty powiązane, w wyniku których zapewnienie dostępu do Oprogramowania staje się niemożliwe lub nadmiernie utrudnione.
- Klient nie korzystał z Oprogramowania i nie uzyskiwał dostępu do Przestrzeni przez 90 kolejnych dni zgodnie z warunkami bezpłatnego planu taryfowego.
-
Konsekwencje rozwiązania Umowy:
- Wygaśnięcie dostępu Klienta do Oprogramowania.
- Wygaśnięcie praw i obowiązków Stron, z wyjątkiem obowiązków określonych w punktach 7, 11, 12, 13, 14, 16 niniejszej Umowy.
- Wszystkie dane i Treści Klienta będące własnością Dostawcy lub przez niego kontrolowane zostaną zanonimizowane lub trwale usunięte przez Dostawcę, z wyjątkiem sytuacji, gdy zachowanie danych Klienta jest wymagane przez prawo.
- W przypadku rozwiązania Umowy przez Dostawcę Usług, z wyjątkiem przyczyn określonych w punkcie 8.6 niniejszej Umowy, Klient jest uprawniony do zwrotu środków wpłaconych przez Klienta za Usługi, z wyłączeniem opłat za Usługi za okres obowiązywania Umowy. Obliczenie dziennej opłaty za Usługi jest następujące: koszt planu taryfowego / okres ważności planu taryfowego w dniach kalendarzowych. Zwroty dokonywane są na podstawie pisemnego wniosku na konto, z którego dokonano płatności. Do wniosku należy dołączyć dokumenty identyfikujące Klienta. Zwroty nie są dokonywane w formie gotówkowej. Zwroty na rzecz osoby trzeciej na wniosek Klienta nie są dokonywane.
- ZMIANA UMOWY
- Dostawca jest uprawniony do jednostronnego wprowadzania wszelkich zmian i poprawek do niniejszej Umowy w dowolnym momencie, bez specjalnego ogłoszenia, poprzez zamieszczenie nowej wersji niniejszej Umowy na stronie internetowej https://uspacy.pl/terms-of-service/. Nowa wersja Umowy wchodzi w życie z chwilą jej zamieszczenia na stronie internetowej https://uspacy.pl/terms-of-service/, o ile nowa wersja Umowy nie stanowi inaczej. Klient zobowiązuje się do okresowego zapoznawania się z aktualną wersją Umowy. Jeśli po upływie 5 (pięciu) dni kalendarzowych od zamieszczenia nowej wersji Umowy na stronie internetowej https://uspacy.pl/terms-of-service/, Klient nadal korzysta z Oprogramowania Dostawcy, nie wysłał wypowiedzenia niniejszej Umowy ani nie usunął swojej Przestrzeni, oznacza to, że Klient w pełni i bezwarunkowo zgadza się na udzielenie mu dostępu do Oprogramowania na zmienionych warunkach Umowy.
- ZAMIANA STRON W UMOWIE
- Klient jest uprawniony do przeniesienia swoich praw i obowiązków częściowo lub w całości zgodnie z Umową na inną osobę (nowego Klienta) wyłącznie pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Dostawcy. Przeniesienie praw i obowiązków odbywa się wyłącznie pod warunkiem, że nowy Klient w pełni i bezwarunkowo zgadza się na wszystkie warunki niniejszej Umowy. Klient zobowiązuje się do dostarczenia Dostawcy Usług kompletnych i wiarygodnych danych o nowym Kliencie w celu ponownej rejestracji konta Klienta na nowego Klienta.
- Dostawca jest uprawniony do przeniesienia swoich praw i obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na osobę trzecią (Następcę). Klient udziela uprzedniej zgody na takie przeniesienie praw w zakresie i na warunkach, które będą obowiązywać w momencie zastąpienia Dostawcy w Umowie.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Strony ponoszą odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań wynikających z Umowy, zgodnie z jej postanowieniami i obowiązującymi przepisami prawa.
- Dostęp do Oprogramowania jest udostępniany zgodnie z zasadą "tak jak jest", powszechnie przyjętą w praktyce światowej. Dostawca nie gwarantuje, że funkcjonalność Oprogramowania spełni oczekiwania Klienta i będzie odpowiednie do określonego celu Klienta.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za opóźnienia i przerwy w działaniu Oprogramowania, które występują bezpośrednio lub pośrednio z przyczyn niezależnych od Dostawcy.
- Klient zgadza się, że oprogramowanie, sprzęt i usługi stron trzecich są używane do funkcjonowania Oprogramowania, i Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług i prac tych stron trzecich.
- Klient zgadza się, że żadne oprogramowanie nie jest wolne od błędów. Jeśli podczas korzystania z Oprogramowania zostaną wykryte błędy, Dostawca podejmie działania w celu ich jak najszybszego naprawienia. Strony zgadzają się, że dokładny termin usunięcia błędu jest niemożliwy do ustalenia, ponieważ Oprogramowanie ściśle współpracuje z programami innych deweloperów, a sprawność i czas naprawy problemu nie zależą w pełni od Dostawcy.
- Klient zgadza się, że integracja z Oprogramowaniem oraz korzystanie z Komponentów osób trzecich odbywa się na jego własną odpowiedzialność i ryzyko. Dostawca nie kontroluje zawartości, jakości, zgodności z prawem ani oczekiwaniami Klienta w odniesieniu do Komponentów osób trzecich. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za zawartość i wyniki instalacji lub korzystania z Komponentów osób trzecich, w tym za funkcjonalne możliwości Oprogramowania po ich zainstalowaniu. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które pojawiły się podczas korzystania lub niemożności korzystania z jakichkolwiek Komponentów osób trzecich.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za utracone zyski lub korzyści ani za straty wynikające z braku dostępu do Oprogramowania lub możliwości korzystania z Oprogramowania, czy przerwania działalności Klienta, bez względu na przyczyny i powody.
- W przypadku awarii lub utrudnień w dostępie Klienta do Oprogramowania trwających dłużej niż 12 kolejnych godzin w ciągu jednej doby, Klient jest uprawniony do przedłużenia okresu dostępu do Oprogramowania o czas, w którym występowały takie awarie lub utrudnienia w dostępie zgodnie z warunkami Planu Taryfowego, z którego Klient korzystał w czasie występowania wspomnianych awarii lub utrudnień.
- Strony zgadzają się, że Dostawca nie gwarantuje nieprzerwanego działania Oprogramowania, ponieważ Oprogramowanie ściśle współpracuje z programami osób trzecich.
- SIŁA WYŻSZA
- Strony będą zwolnione z odpowiedzialności za opóźnienie lub niewykonanie jakichkolwiek zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, jeśli takie opóźnienie lub niewykonanie jest wynikiem okoliczności siły wyższej, które wystąpiły po zawarciu Umowy. Okoliczności siły wyższej obejmują: wypadki, które spowodowały naruszenie integralności sieci Dostawcy lub odłączenie zasilania aktywnego sprzętu sieci Dostawcy; ataki cybernetyczne, w tym ataki DDoS; zewnętrzne wpływy na urządzenia elektroniczne; zewnętrzne nieautoryzowane ingerencje w sieć elektroniczną lub cyfrową; brak zasilania; awarie zasilania; klęski żywiołowe i katastrofy przemysłowe; zamieszki społeczne; akty terrorystyczne; działania wojskowe lub specjalne operacje wojskowe; wojna; uchwalenie aktów przez organy władzy publicznej, samorządowej, organizacje międzynarodowe, w tym zakazy lub ograniczenia dotyczące działań Strony lub Stron wynikających z niniejszej Umowy, w tym nałożenie sankcji na poszczególnych obywateli lub podmioty prawne; inne okoliczności, które nie mogły być przewidziane ani zapobiec za pomocą środków w rozsądny sposób, jeżeli takie okoliczności bezpośrednio wpływają na wypełnienie zobowiązań Stron wynikających z niniejszej Umowy.
- W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, które uniemożliwiają wypełnienie zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, termin wypełnienia takich zobowiązań przez Strony zostanie przesunięty proporcjonalnie do czasu trwania takich okoliczności, a także czasu niezbędnego do wyeliminowania ich skutków, W przypadku, gdy okoliczności siły wyższej będą utrzymywać się przez 60 (sześćdziesiąt) dni kalendarzowych, niniejsza Umowa zostanie rozwiązana w 61 (sześćdziesiątym pierwszym) dniu kalendarzowym od daty wystąpienia okoliczności siły wyższej bez odszkodowania za szkody związane z okolicznościami siły wyższej, chyba że Strony uzgodnią inaczej w formie pisemnej (elektronicznej).
- INFORMACJE POUFNE
-
Informacje poufne oznaczają wszelkie informacje ujawnione przez jedną Stronę Umowy drugiej Stronie, które są znane ograniczonemu kręgowi osób (niepublicznie dostępne) i spełniają przynajmniej jedną z następujących cech:
- oznaczone jako poufne lub
- mogą być rozumiane jako tajemnica handlowa lub informacja poufna, niezależnie od tego, czy zostały oznaczone jako informacje poufne czy tajemnica handlowa, lub
- lub baza danych klientów, umowy, konta, informacje bankowe i finansowe, plany biznesowe, plany marketingowe, informacje technologiczne i techniczne, informacje o obiektach własności intelektualnej, informacje o procesach biznesowych.
-
Informacje poufne nie obejmują:
- informacji, które są lub stają się publicznie znane lub są publicznie dostępne z przyczyn niezwiązanych z działaniem lub brakiem działania Strony niniejszej Umowy;
- informacji przekazanych osobom trzecim za uprzednią pisemną zgodą Strony niniejszej Umowy;
- informacje, których ujawnienie jest konieczne zgodnie z wymogami obowiązującego prawa. Takie informacje mogą być przekazywane wyłącznie organom lub instytucjom należycie upoważnionym do żądania i otrzymywania informacji poufnych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Strony zobowiązują się nie przekazywać ani nie ujawniać Informacji Poufnych osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony przez cały okres obowiązywania Umowy oraz w ciągu 5 (pięciu) lat po wygaśnięciu Umowy.
- Ujawnienie informacji poufnych oznacza, ale nie ogranicza się do następujących działań: publikowanie ich w prasie, nadawanie w radiu, telewizji lub za pomocą innych środków masowego przekazu; rozpowszechnianie w Internecie lub przy użyciu innych środków telekomunikacji; oświadczenia, listy skierowane do osób trzecich, ogłoszenia w wystąpieniach publicznych, w elektronicznych sieciach społecznościowych; inne działania, które prowadzą do dostępu osób trzecich do informacji poufnych.
- Strona, która otrzymała informacje poufne, zobowiązuje się do podjęcia odpowiednich i wystarczających środków w celu zapewnienia ich poufności.
- Strona, która otrzymała informacje poufne, zobowiązuje się nie wykorzystywać informacji poufnych w żadnym innym celu, z wyjątkiem realizacji niniejszej Umowy.
- Strona, która otrzymała informacje poufne, zobowiązuje się nie ujawniać informacji poufnych żadnemu ze swoich pracowników lub wykonawców, z wyjątkiem sytuacji, gdy pracownik lub wykonawca potrzebuje dostępu do informacji poufnych w celu zapewnienia wykonania niniejszej Umowy, pod warunkiem zawarcia pisemnej umowy o nieujawnianiu informacji poufnych z takim pracownikiem lub wykonawcą.
- Klient zgadza się, że Dostawca ma prawo do agregowania, systematyzowania i analizowania informacji otrzymanych od Klienta, po depersonalizacji tych informacji, w tym informacji poufnych, w celu tworzenia różnych raportów informacyjnych i analitycznych oraz baz danych. Dostawca gwarantuje nierozpowszechnianie i zachowanie informacji poufnych zawartych w raportach i bazach danych zgodnie z niniejszą Umową i obowiązującymi przepisami prawa. Dostawca jest właścicielem wyłącznych praw własności do takich informacji i raportów analitycznych oraz baz danych w odniesieniu do przedmiotów własności intelektualnej.
-
Informacje poufne oznaczają wszelkie informacje ujawnione przez jedną Stronę Umowy drugiej Stronie, które są znane ograniczonemu kręgowi osób (niepublicznie dostępne) i spełniają przynajmniej jedną z następujących cech:
- DANE OSOBOWE
- Przetwarzanie danych osobowych przez Dostawcę reguluje Polityka Prywatności dostępna na stronie internetowej https://uspacy.pl/privacy-policy/.
- W przypadku, gdy Klient przekazuje Dostawcy dane osobowe osób trzecich, Klient potwierdza, że posiada ważną podstawę prawną do przetwarzania ich danych osobowych przez Dostawcę.
- TREŚĆ
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za Treść, jej bezpieczeństwo i zgodność z prawem oraz zgadza się, że Dostawca nie kontroluje ani nie weryfikuje Treści. Klient zgadza się, że jest wyłącznym odpowiedzialnym za całą Treść, która zostanie pobrana lub wygenerowana lub przechowywana w Przestrzeni Klienta.
- Klient jest uprawniony do pobierania i przechowywania w Przestrzeni Treści, których łączna ilość nie przekracza maksymalnej ilości dozwolonej w ramach odpowiedniego planu taryfowego.
- Klient upoważnia Dostawcę do regularnego tworzenia kopii zapasowych Treści Klienta, w tym danych osobowych. Klient zgadza się, że pomimo regularnego tworzenia kopii zapasowych Treści Usługodawca nie gwarantuje bezpieczeństwa, integralności i nie uszkodzenia Treści Klienta. Uszkodzenie Treści Klienta może nastąpić w szczególności przed utworzeniem kopii zapasowej lub w trakcie jej tworzenia. Dostawca dołoży wszelkich starań, aby wyeliminować wszelkie znane lub wykryte problemy, które mogą mieć wpływ na tworzenie kopii zapasowych Treści. Jednocześnie Klient przyjmuje do wiadomości, że Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za integralność Treści lub niemożność pomyślnego przywrócenia Treści do stanu używalności. Klient zgadza się przechowywać kompletną i dokładną kopię Zawartości w miejscu niezależnym od Dostawcy.
- OBOWIĄZUJĄCE PRAWO I SĄD
- Niniejsza Umowa podlega i będzie interpretowana zgodnie z prawem Ukrainy.
- Wszelkie spory powstałe lub związane z niniejszą Umową będą rozstrzygane przez sądy Ukrainy zgodnie z prawem Ukrainy.
- DANE KONTAKTOWE
-
Wszystkie adresy do wymiany informacji i dokumentacji niezbędnej do realizacji niniejszej umowy to:
-
Dla Klienta:
- Adres e-mail wskazany przez Klienta podczas rejestracji.
-
Adres e-mail:
- Email address: pl@uspacy.com
- Adres pocztowy: Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Jõe tn 3-305, 10151
- Wszelkie powiadomienia i dokumenty będą wysyłane wyłącznie na wyżej wymienione adresy. Klient ponosi odpowiedzialność za nieotrzymanie jakichkolwiek powiadomień od Dostawcy w przypadku, gdy adres jest nieprawidłowy lub zmieniony, a Klient nie poinformował Dostawcy o nowym adresie e-mail.
- Strony postanawiają, że faktury, akty, załączniki i inne dokumenty pierwotne (z wyjątkiem ograniczeń ustanowionych prawem) mogą być sporządzane w formie elektronicznej i podpisywane przez upoważnionych przedstawicieli Stron przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego z dalszą wymianą w serwisie (systemie) elektronicznego zarządzania dokumentami. Strony uzgodniły, że przy podpisywaniu dokumentów elektronicznych nie jest konieczne używanie pieczęci. Korzystanie z kwalifikowanego podpisu elektronicznego i elektronicznego zarządzania dokumentami będzie realizowane przez Strony zgodnie z procedurą i na warunkach przewidzianych w obowiązującym ustawodawstwie Ukrainy.
-
Wszystkie adresy do wymiany informacji i dokumentacji niezbędnej do realizacji niniejszej umowy to:
- INFORMACJE O DOSTAWCY
USPACY OÜ (16919030)
Adres: Figueira da Foz, Largo Grupo Caras Direitas, Edificio Cristal Mar, 20, 11C, 3080-254, Portugal
Adres osoby kontaktowej: Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Jõe tn 3-305, 10151
Strona internetowa: https://uspacy.pl
E-mail: pl@uspacy.com