Stomatologia
Uspacy pomoże Ci nawiązać wygodną interakcję z pacjentami Twojej kliniki stomatologicznej, zaplanować pracę lekarzy i zarządzać rejestracją wizyt.
Twórz karty pacjentów, wprowadzaj informacje o wizytach i przypominaj o przyszłych wizytach. Prowadź ewidencję leków, materiałów eksploatacyjnych i materiałów dentystycznych. Wszystko to w ramach jednej platformy.
Leczenie zębów nie należy do najprzyjemniejszych wydarzeń w życiu pacjentów, dlatego warto unikać tworzenia dodatkowych przeszkód na drodze do fotela dentystycznego. Dodatkowo, warto zadbać o to, aby pacjenci nie widzieli wszystkiego, co dzieje się za kulisami, a otrzymywali doskonałą obsługę. W tym zadaniu doskonale sprawdzi się platforma online Uspacy. Dzięki niej zorganizujesz codzienną pracę Twojej kliniki, ułatwisz komunikację w zespole i interakcję z pacjentami.
Wizyta u lekarza
Jedną z głównych zalet systemu CRM jest to, że znacznie ułatwia on proces rezerwacji konsultacji u lekarzy. Co więcej, pacjenci mają możliwość samodzielnej rezerwacji wizyt online, bezpośrednio z witryny internetowej lub za pośrednictwem mediów społecznościowych. Oczywiście, warunkiem koniecznym jest integracja tych kanałów z CRM przy użyciu otwartego interfejsu API. Klienci mogą przyjść z dowolnej platformy, na której jesteś reprezentowany, więc ważne jest, aby utrzymywać z nimi komunikację tam, gdzie jest to dla nich wygodne. Będziesz mieć także możliwość ustawienia automatycznych przypomnień o kolejnych wizytach w klinice.
Utrzymanie bazy klientów
Papierowa dokumentacja medyczna to już przeszłość, a nowoczesne narzędzia pozwalają na korzystanie z wygodnych kart elektronicznych. System CRM pomaga gromadzić i organizować wszystkie informacje o pacjentach w jednej bazie danych. Dane osobowe, historia leczenia, informacje o wizytach, zabiegach, receptach - wszystko to pozwala dentystom lepiej zrozumieć pacjentów, wydajniej pracować z ich potrzebami i znajdować spersonalizowane rozwiązania w świadczeniu usług.
Komunikacja w zespole
Oprócz planowania grafików, pracownicy kliniki dentystycznej mogą korzystać z serwisu online, aby przesyłać zadania i utrzymywać komunikację wewnątrz zespołu. Komunikacja na czatach jest możliwa prosto z urządzenia mobilnego. Natychmiast wysyłaj wiadomości do kolegów, aby poprosić o radę, pokazać zdjęcie, przekazać dokument lub rachunek. Twórz grupowe czaty dla kilku specjalistów wraz z innymi pracownikami lub administracją placówki, aby omówić ważne lub nawet kontrowersyjne kwestie.
Zarządzanie dokumentacją
Klinika stomatologiczna to nie tylko świadczenie usług. Faktury, umowy z pacjentami i dostawcami leków to ogromna liczba dokumentów codziennie, które wymagają odpowiedniego porządku i przechowywania. Uspacy nie tylko pomaga uporządkować i zaoszczędzić czas, ale także gwarantuje, że ważne dokumenty nigdy nie zostaną zagubione, a pracownicy będą mogli szybko przesyłać pliki lub przeglądać potrzebne informacje, wcześniej uzyskując do nich dostęp.