zamknij

Firmy prawnicze

Branże:

Dla kogo?

Role

Branże

Firmy prawnicze

Uspacy pomaga firmom prawniczym uporządkować aplikacje, sprawy i informacje w jednym oknie.

industry-image

Sortuj sprawy według różnych kryteriów i monitoruj etapy ich postępów. Wykorzystaj platformę do zbierania i przechowywania powierzonych Ci poufnych dokumentów klientów.

Uspacy pozwala firmom prawniczym na uporządkowanie wniosków, spraw i innych danych, łącząc je w jednym wygodnym interfejsie.

Tutaj możesz na bieżąco śledzić godziny pracy prawników, przydzielać zadania asystentom i komunikować się w ramach jednej przestrzeni. Klasyfikuj sprawy według różnych kryteriów, kontroluj postęp każdej z nich z osobna, a także monitoruj dotrzymanie terminów i etapy wykonania zadań.

Usystematyzowana baza klientów

Jedna platforma online umożliwia uporządkowanie wszystkich spraw prowadzonych przez prawników firmy w jednym miejscu oraz śledzenie postępu każdej z nich.Pozwala zbierać zgłoszenia i dane kontaktowe klientów, przechowywać historię interakcji, rejestrować najdrobniejsze szczegóły i niuanse pracy przy każdym zapytaniu, gromadzić opinie i rekomendacje. Rozdziela umowy według etapów i typów spraw, umożliwia pracę nad złożonymi umowami wielopoziomowymi i angażuje wieloprofilowych prawników do wspólnej pracy.

Wygodna komunikacja

Wykorzystanie czatów jest ważnym narzędziem umożliwiającym szybką komunikację między pracownikami w firmie prawniczej. Prawnicy mogą od razu wymieniać się opiniami z kolegami i omawiać bieżące sprawy w czasie rzeczywistym. Tworząc grupowy czat, można skonsultować się jednocześnie z kilkoma kolegami, omówić strategię lub rozwiązać sporne kwestie prawne.

Czaty także ułatwiają wymianę dokumentów, wysyłanie zdjęć czy umów. Upraszcza to wymianę informacji, zapewnia dostęp do niezbędnych danych do pracy i gwarantuje poufność, ponieważ informacje pozostają w ramach jednego miejsca.

Wyznaczanie zadań

Wygodne narzędzia jednej platformy cyfrowej pomagają usprawnić przepływ pracy w firmie prawniczej. Prawnik może wykorzystać zadania, aby sformułować polecenia dla asystenta i mieć możliwość kontrolowania jego wykonania. Mogą to być zadania dotyczące przygotowywania i przechowywania dokumentów prawnych, umów lub decyzji sądowych. Prawnik może też wyznaczyć sobie zadanie polegające na terminowym stawieniu się w sądzie lub na spotkaniu z klientem. Pomaga to zorganizować czas pracy i zapewnia dotrzymanie terminów.

Zarządzanie dokumentami

Praca w firmie prawniczej to niekończące się stosy dokumentów, którymi trzeba szybko operować. Uspacy pomaga wprowadzić jednolity standard pracy z dokumentacją, co znacznie ułatwia pracę księgowości, kierowników i innych pracowników zajmujących się dokumentami. Usługa umożliwia również przygotowanie list kontrolnych i zestawień dokumentów, które trzeba zebrać. Serwis umożliwia również przygotowanie list kontrolnych i list dokumentów, które należy przygotować.

Bezpieczeństwo danych klientów

Przechowywanie i ochrona informacji o klientach, ich krewnych i pracownikach jest niezwykle ważna dla firm prawniczych. Uspacy to prawdziwie bezpieczne repozytorium dokumentów klientów. Dzięki jednolitej platformie cyfrowej zapewniona jest poufność informacji dotyczących każdej sprawy oraz nietykalność powierzonych firmie danych. Możliwość dostosowania poziomów dostępu pozwala ograniczyć przeglądanie plików przez pracowników niezwiązanych z konkretną sprawą.