Instytucje edukacyjne
Uspacy pomaga usystematyzować dane uczniów i nauczycieli oraz zapewnia wygodną interakcję między nimi na wszystkich etapach edukacji.
Często wdrożenie systemu CRM i narzędzi do uporządkowania rutynowych procesów kojarzone jest głównie z poważnymi firmami oferującymi zaawansowane usługi. Jednakże nie jest to prawdą, a jedynie uprzedzenie.
Szkoły, przedszkola, kursy online i sekcje sportowe również muszą wykorzystywać w swojej pracy nowoczesne narzędzia. Przecież na co dzień stają przed różnymi wyzwaniami: konkurencją na rynku, interakcją z dużą liczbą uczniów, studentów i ich rodziców. Ponadto konieczne jest prawidłowe rozłożenie obciążenia nauczycieli, monitorowanie pracy menedżerów sprzedaży i uporządkowanie dokumentów. Wszystkie te zadania mogą być łatwo realizowane przy użyciu narzędzi jednej cyfrowej przestrzeni - Uspacy.
Uporządkowana baza kontaktów
Ważnym elementem interakcji z uczniami placówek oświatowych jest uporządkowana baza danych, w której przechowywane są dane o nauczycielach, studentach, uczniach i ich rodzicach. Dzięki możliwości przydzielania ról w systemie, dla wygody możesz grupować bazę kontaktów według działów: osobno dla uczniów, osobno dla rodziców, osobno dla nauczycieli i kandydatów do pracy. Jedna baza danych kontaktowych pozwala mieć pod ręką dane wszystkich uczestników procesu szkoleniowego, zapisując ważne szczegóły czy życzenia po prostu w karcie klienta. Dzięki narzędziom systemu CRM można także dzielić grupy uczniów według różnych kryteriów i śledzić ich postępy. Przeglądaj historię płatności, monitoruj proces nauki oraz analizuj, dlaczego nie wszyscy potencjalni klienci przechodzą do kategorii studentów.
Efektywna komunikacja
Kluczowym aspektem w pracy placówki edukacyjnej jest efektywna komunikacja. Zwłaszcza w dzisiejszym środowisku, gdy praktycznie cała interakcja odbywa się online, instytucje edukacyjne muszą stworzyć warunki do nauki na odległość, aby umożliwić swoim uczniom lub studentom uczęszczanie na lekcje z dowolnego miejsca na świecie. Jedna cyfrowa przestrzeń online zapewnia nieprzerwaną komunikację pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu edukacyjnego - uczniami i ich rodzicami, nauczycielami i administracją szkoły. Wewnętrzni użytkownicy systemu mogą szybko wymieniać się informacjami, omawiać zadania domowe, przesyłać pliki i zdjęcia za pomocą czatów osobistych i grupowych, a także zobaczyć aktualności. Telefonia i wiadomości SMS pomogą Ci informować uczniów i ich rodziców o ważnych wydarzeniach w Twojej szkole, powiadamiać ich o zmianach w procesie edukacyjnym lub harmonogramie zajęć.
Lejek sprzedażowy
Instytucje edukacyjne świadczące usługi płatne mogą wykorzystać lejek sprzedaży do monitorowania interakcji z menadżerami i analizowania, na jakich etapach „tracą się” potencjalni klienci. Lejek obejmuje wszystkich, którzy wyrazili zainteresowanie nauką i pomaga śledzić ich postępy w podejmowaniu decyzji. Za pomocą lejka możesz pozyskać nowych klientów i zatrzymać obecnych, stale oferując im ciekawe oferty na podstawie ich poprzednich zakupów. Możesz segmentować klientów według etykiet zimnych lub gorących, a także planować dalsze strategie w oparciu o statystyki poprzednich.
Zarządzanie zespołem
Osiągnięcie doskonałych wyników edukacyjnych uczniów oraz zwiększenie sprzedaży produktów edukacyjnych jest niemożliwe bez zgranego działania całego zespołu. Usługa online pomaga znaleźć odpowiedniego kolegę i przejrzeć jego osobiste informacje, kwalifikacje oraz dane kontaktowe. Możliwość przydzielania zadań i ich podziału między współpracownikami pozwala nie tylko efektywnie wykorzystać ich czas i zasoby, ale także umożliwia śledzenie ich produktywności. System pomaga także monitorować pracę każdego pracownika i redystrybuować zadania, jeśli obciążenie pracą nie jest racjonalnie rozłożone.
Zarządzanie dokumentami i kontrola finansowa
Księgowość, wystawianie faktur, rozdział przychodów, obliczanie wynagrodzeń oraz kontrola opłacalności wydatków budżetowych - wszystkie te operacje stanowią integralną część codziennej pracy placówki edukacyjnej. Narzędzia jednej przestrzeni online wraz z usługami zewnętrznymi, które można zintegrować dzięki otwartemu API, pomagają skutecznie zarządzać zasobami finansowymi, kontrolować regularne płatności i miesięczne wydatki. Ponadto, umożliwiają gromadzenie i przechowywanie całej dokumentacji, zamówień, faktur i umów z klientami, pracownikami i dostawcami w jednym miejscu. To pomaga szybko uzyskać dostęp do potrzebnych informacji lub ograniczyć go dla określonej grupy pracowników.
Analiza
Gromadzenie i przetwarzanie różnych danych jest równie ważnym aspektem pracy instytucji edukacyjnej. Pomaga to w skutecznym zarządzaniu instytucją i podejmowaniu strategicznych decyzji. Dzięki możliwościom integracji, system, wraz z rozwiązaniami innych firm, pomaga analizować skuteczność kampanii reklamowych, aby zrozumieć, które z nich przyniosły najlepsze rezultaty. Pozwala śledzić popularność produktów informacyjnych i kursów, obliczać rentowność każdego kursu i prognozować przychody z nowych usług. Umożliwia analizę pracy nauczycieli i identyfikację problemów, z którymi się borykają. Pomaga również zwiększyć zaufanie do instytucji edukacyjnej.