Porównanie Uspacy z Bitrix24 / Alaio
Byłoby nam miło konkurować z silnym produktem, ale ze względu na jego wiek oraz kraj pochodzenia po prostu zostawiamy tutaj obiektywne porównanie.
Zamów konsultację integratoraCo jest nie tak z Bitrix24?
Przeciążona funkcjonalność
Z biegiem lat zestaw kluczowych narzędzi dla biznesu rozrósł się do nieporadnego potwora z masą zbędnych elementów. Spróbuj sobie z tym poradzić. Nie bez powodu mówi się, że rozmiar to nie wszystko.
Przestarzałe API
Bitrix24 ma przestarzałą architekturę, a jego API tworzone jest według zasady 'resztek'. Przygotuj się na długie oczekiwanie, jeśli chcesz integrować się z nowymi funkcjami.
Brak wyraźnego pozycjonowania
Bitrix24 stara się stworzyć narzędzie zarówno dla mikroprzedsiębiorców, małych i średnich firm, jak i dla użytkowników korporacyjnych. Ale wszyscy rozumieją, jak bardzo różnią się ich potrzeby?
Skomplikowane licencjonowanie
Pięć planów taryfowych, pakiety użytkowników, wersja on-premise, oddzielna subskrypcja na aplikacje z marketplace. Czy nie zaczyna się kręcić w głowie od wyboru?
Produkt rosyjski
Oczywiście, można zmienić nazwę lub jurysdykcję, ale Bitrix24 nadal pozostaje produktem stworzonym w rosji. A to oznacza, że pieniądze za jego zakup wspierają państwo-terrorystę.
Uspacy to jedna cyfrowa przestrzeń robocza do organizacji procesów w firmach małych i średnich.
Jest to jednocześnie zestaw gotowych narzędzi dla biznesu oraz potężna platforma, która pozwala elastycznie dostosować produkt do potrzeb użytkowników.
Co potrafi Uspacy?
System CRM Uspacy przejmuje zarządzanie codziennymi procesami sprzedaży oraz kontrolę nad interakcjami z klientami.

Porównaj możliwości Uspacy i Bitrix24 / Alaio
Zestaw ważnych narzędzi
Uspacy to jedna przestrzeń robocza, która łączy narzędzia do komunikacji, współpracy i CRM. Nic zbędnego
Nowoczesna platforma rozwoju oprogramowania
Uspacy jest tworzony jako nowoczesna platforma oparta na API. Oznacza to, że deweloperzy integracji i rozwiązań mają dostęp do tych samych narzędzi, co i my.
Produkt dla małych i średnich firm
Jesteśmy wyraźnie skoncentrowani na tworzeniu produktu dla małych i średnich firm, ponieważ rozumiemy ich potrzeby.
Łatwe i przejrzyste licencjonowanie
Klasyczna subskrypcja na miesiąc lub rok, jeden użytkownik — jedna licencja. Co może być prostsze?
Produktowe
Struktura firmy i pracownicy | |
Wewnętrzne czaty | |
Zadania | |
Multi-lejki w CRM | |
Ograniczenie liczby elementów na listach jednostek w CRM | Brak Ograniczenia dotyczące liczby elementów w filtrach |
Obowiązkowe pola i dostosowanie karty jednostek | |
Współzależne listy | |
Customowe (własne jednostki) | |
Integracja z dostawcami usług telefonii IP | |
Integracja z mediami społecznościowymi i aplikacjami do komunikacji | |
Automatyzacja procesów | |
SMS | |
Migracja z innych systemów i serwisów | |
Czat online na stronie | |
Własne pola w CRM | |
Aplikacja mobilna | |
Katalog produktów | |
Raporty w CRM | |
Rejestr połączeń | |
Integracja z pocztą | |
Marketplace | |
Formularze internetowe | |
Kalendarz i integracja z kalendarzem | |
Automatyzacja zwolnień | |
Profil pracownika | |
Kanał informacyjny firmy/zespołu | |
Aktywności w Zadaniach |
Ogólne
Typ licencjonowania | Płatność za użytkownika Plany taryfowe |
Model dostarczania oprogramowania | Chmura (SaaS) Chmura (SaaS), On-premise |
API | |
Webhooks | |
Wizualne ukształtowanie przestrzeni roboczej (stylizacja, identyfikacja itp.) | |
Lokalizacja | |
RODO | |
Pochodzenie produktu | Ukraina federacja rosyjska |