zamknij

Historie sukcesu wdrożenia Uspacy w firmach naszych klientów: Weblium

client-226

Weblium — darmowy kreator stron internetowych

Uspacy to przede wszystkim jednolita cyfrowa przestrzeń robocza, która zawiera różne narzędzia do organizacji codziennych procesów w firmie. To główny scenariusz korzystania z naszego produktu, ale nie jedyny. Czasami firmy wybierają Uspacy tylko dla jednego narzędzia, które najlepiej spełnia ich potrzeby.

Weblium zdecydowało się na Uspacy zaledwie sześć miesięcy po uruchomieniu naszego produktu, dostrzegając jego ogromny potencjał.

Weblium to ukraiński kreator stron internetowych z intuicyjnym interfejsem wizualnym, który wszedł na rynek w 2017 roku. Umożliwia użytkownikom tworzenie stron docelowych, prostych witryn, sklepów internetowych i blogów.

image

Zespół Weblium pracuje z Uspacy

Narzędzia Uspacy używane przez Weblium

Kluczowym narzędziem, z którego Weblium korzysta na co dzień, jest system CRM. Wspiera firmę w dwóch głównych obszarach: sprzedaży platformy oraz interakcji z klientami studia internetowego, ponieważ firma specjalizuje się w tworzeniu stron internetowych i dostosowywaniu szablonów. Uspacy umożliwia jednoczesne zarządzanie wieloma lejkami sprzedażowymi, ponieważ różne działy firmy mają odmienne scenariusze i procesy sprzedażowe. Ponadto ułatwia to nie tylko pracę z nowymi klientami, ale także zarządzanie powtarzalnymi sprzedażami z obecnymi.

Nowe zapytania automatycznie trafiają do CRM jako leady z witryny firmy, dzięki integracji CRM z jej formularzami. Po zakwalifikowaniu leada tworzona jest transakcja, która przechodzi przez lejek sprzedażowy. Zazwyczaj wystarczy kilka kliknięć, aby transakcja przeszła do etapu wygranej.

Innym kanałem zarządzania transakcjami są zapytania od istniejących klientów kierowane do działu wsparcia. W tym przypadku klienci nie wypełniają formularza; zamiast tego zespół sprzedaży Weblium tworzy nową transakcję na podstawie prośby klienta przesłanej z czatu wsparcia. Ten scenariusz również jest wspierany przez CRM Uspacy.

image

Praca zespołu Weblium z CRM Uspacy

Zadania w transakcjach to bardzo wygodne i ważne narzędzie dla Weblium, ponieważ umożliwiają planowanie wszelkich działań oraz przeglądanie całej historii interakcji z klientem. Spotkania, rozmowy telefoniczne, e-maile i notatki dają pełny obraz pracy nie tylko dla odpowiedzialnych pracowników, ale także dla ich przełożonych.

„Przede wszystkim Uspacy organizuje proces sprzedaży w naszej firmie. Wcześniej odbywało się to za pomocą arkuszy kalkulacyjnych, co prowadziło do utraty wielu informacji. Na przykład nie było możliwości śledzenia historii interakcji z klientami. Teraz CRM pozwala nam zobaczyć każdą interakcję z klientem.

Po drugie, CRM Uspacy pozwala mi zobaczyć, ile leadów lub transakcji mam w toku. Zawsze mam przed sobą tablicę, na której wszystkie transakcje są podzielone na etapy. To daje mi pełną przejrzystość i zrozumienie aktualnej sytuacji w firmie.”

image
Anastasiia Chupryna

kierownik działu sprzedaży

Korzyści z korzystania z Uspacy

Zespół Weblium zauważa, że korzystanie z CRM Uspacy oszczędza czas pracy. Po pierwsze, dzięki automatyzacji leadów z kluczowych źródeł. Po drugie, przez absolutną przejrzystość wszystkich procesów, które teraz zapewniają klarowny obraz interakcji z klientami na różnych etapach. Użytkownicy mogą zobaczyć liczbę przetworzonych i nowych leadów, czas spędzony na wszystkich procesach roboczych, zostawiać komentarze i dodawać działania.

„Uspacy to, bez przesady, niesamowicie przydatne narzędzie, które znacząco zmieniło nasze podejście do pracy. Wcześniej byliśmy zagubieni w chaotycznych arkuszach kalkulacyjnych, dokumentach Google i stosach linków, ale teraz wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Nasz zespół widzi historię interakcji z klientami, co pozwala nam pracować wydajniej i z uśmiechem na twarzy.

Dzięki Uspacy możemy zostawić w przeszłości wszystkie te stosy elektronicznych dokumentów.”

image
Daniella Shykhabutdinova

COO Weblium

Wnioski

Weblium, ukraiński kreator stron internetowych, wybrał system CRM Uspacy, aby zautomatyzować procesy sprzedaży i interakcji z klientami. Umożliwia on zarządzanie wieloma lejkami sprzedażowymi jednocześnie, pracę z nowymi klientami, wspieranie powtarzalnej sprzedaży oraz śledzenie każdej interakcji z klientem. Wdrożenie Uspacy pozwoliło Weblium zaoszczędzić czas pracy dzięki automatyzacji leadów oraz przejrzystości wszystkich procesów roboczych. To zwiększyło wydajność zespołu, dając im jasne zrozumienie wszystkich etapów interakcji z klientami.

Uspacy rośnie i rozwija się z niesamowitą prędkością

Dowiedz się o planach rozwoju produktu

Uspacy rośnie i rozwija się z niesamowitą prędkością

Dowiedz się o planach rozwoju produktu

supportsupport