zamknij

Historie sukcesu wdrożenia Uspacy w firmach naszych klientów: Optima Hotels & Resorts

client-85

Optima Hotels & Resorts — Krajowa sieć hoteli na Ukrainie

Optima Hotels & Resorts jest największą krajową siecią hoteli na Ukrainie, oferującą hotele biznesowe i wypoczynkowe, nowoczesne sale konferencyjne oraz restauracje koncepcyjne. Sieć posiada ponad 40 hoteli w 30 miastach Ukrainy!

image

Optima Hotels & Resorts pracuje z dużą bazą danych kontaktów i firm. Dlatego ważne jest zorganizowanie wspólnej przestrzeni roboczej, aby usprawnić pracę menedżerów, segmentować firmy, szybko analizować procesy i dane (transakcje, rozwój partnerstwa itp.) oraz monitorować wydajność zespołu.

Ukraiński produkt z przejrzystym interfejsem

Przy wyborze produktu, który spełniałby wszystkie te wymagania, zespół kierował się określonymi kryteriami. Po pierwsze, musiał to być ukraiński produkt o nowoczesnym i przejrzystym interfejsie. Po drugie, otwartość platformy musiała zapewniać elastyczność oraz możliwość dostosowania jej do potrzeb firmy, a także integrację z produktami używanymi w codziennych procesach.

image

Optima Collection Miramar Chornomorsk optimahotels.com.ua

Latem 2022 roku Optima Hotels & Resorts wybrała Uspacy, aby zaspokoić swoje potrzeby biznesowe. Nasz produkt to cyfrowa przestrzeń robocza, w której firma zarządza stale rosnącą i rozwijającą się bazą kontaktów oraz firm. Uspacy to przede wszystkim pełnoprawna platforma do organizacji dużej bazy danych, tworzenia lejków sprzedażowych i automatyzacji procesów wewnętrznych. Produkt wspiera zarządzanie zadaniami i monitoruje efektywność zespołu. To doskonały asystent dla menedżerów, przypominający o zaplanowanych działaniach, zadaniach i spotkaniach.

Produkt dla całej firmy

Kluczowymi narzędziami dla działu sprzedaży Optima Hotels & Resorts są trzy sekcje: СRМ, Zadania oraz Grupy. Zarówno menedżerowie, jak i szefowie firmy korzystają z tych narzędzi Uspacy.

CRM jest używany do codziennej pracy z leadami, firmami, aktywnościami i transakcjami. Zadania zapewniają współpracę i utrzymują dyscyplinę wydajności. Grupy są zaprojektowane do raportowania działowego w zakresie zarządzania klientami korporacyjnymi.

„Niezaprzeczalnie, dzięki wdrożeniu Uspacy, udało nam się w pełni zautomatyzować procesy w dziale sprzedaży, poprawić komunikację wewnętrzną oraz zarządzanie czasem pracowników”

image
Oksana Berkil

kierownik działu klientów korporacyjnych w Optima Hotels & Resorts

image

Optima Collection Miramar Chornomorsk optimahotels.com.ua

Optima Hotels & Resorts dostosowała kartę klienta oraz specyficzne pola dla różnych działów w Uspacy do swoich potrzeb. Wykorzystali Smart Objects, aby zapewnić, że każdy rekord zawiera ważne informacje dla menedżerów: dane kontaktowe leadów i poszczególnych osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji, informacje o podróżach, nadchodzących wydarzeniach klientów, cele finansowe i inne. Wygodne jest to, że wszystkie dane są przechowywane w jednym miejscu, co umożliwia szybki dostęp do wszystkich komunikacji z klientami i łatwe planowanie niezbędnych działań.

Optima Hotels & Resorts podkreśla wysoką funkcjonalność i elastyczność Uspacy, a także jakość i szybkość odpowiedzi wsparcia użytkowników. Jednocześnie zespół czeka na wprowadzenie raportów w Uspacy, które pomogą szybciej i skuteczniej przeglądać i analizować dane dotyczące lejka sprzedażowego.

„Nawiązaliśmy bardziej efektywną interakcję z klientami, co prowadzi do zwiększenia sprzedaży, a w konsekwencji wyższych dochodów firmy”

image
Oksana Berkil

kierownik działu klientów korporacyjnych w Optima Hotels & Resorts

Uspacy rośnie i rozwija się z niesamowitą prędkością

Dowiedz się o planach rozwoju produktu

Uspacy rośnie i rozwija się z niesamowitą prędkością

Dowiedz się o planach rozwoju produktu

supportsupport