Historie sukcesu wdrożenia Uspacy w firmach naszych klientów: Optima Hotels & Resorts
Optima Hotels & Resorts jest największą krajową siecią hoteli na Ukrainie, oferującą hotele biznesowe i wypoczynkowe, nowoczesne sale konferencyjne oraz restauracje koncepcyjne. Sieć posiada ponad 40 hoteli w 30 miastach Ukrainy!
Optima Hotels & Resorts pracuje z dużą bazą danych kontaktów i firm. Dlatego ważne jest zorganizowanie wspólnej przestrzeni roboczej, aby usprawnić pracę menedżerów, segmentować firmy, szybko analizować procesy i dane (transakcje, rozwój partnerstwa itp.) oraz monitorować wydajność zespołu.
Ukraiński produkt z przejrzystym interfejsem
Przy wyborze produktu, który spełniałby wszystkie te wymagania, zespół kierował się określonymi kryteriami. Po pierwsze, musiał to być ukraiński produkt o nowoczesnym i przejrzystym interfejsie. Po drugie, otwartość platformy musiała zapewniać elastyczność oraz możliwość dostosowania jej do potrzeb firmy, a także integrację z produktami używanymi w codziennych procesach.
Optima Collection Miramar Chornomorsk optimahotels.com.ua
Latem 2022 roku Optima Hotels & Resorts wybrała Uspacy, aby zaspokoić swoje potrzeby biznesowe. Nasz produkt to cyfrowa przestrzeń robocza, w której firma zarządza stale rosnącą i rozwijającą się bazą kontaktów oraz firm. Uspacy to przede wszystkim pełnoprawna platforma do organizacji dużej bazy danych, tworzenia lejków sprzedażowych i automatyzacji procesów wewnętrznych. Produkt wspiera zarządzanie zadaniami i monitoruje efektywność zespołu. To doskonały asystent dla menedżerów, przypominający o zaplanowanych działaniach, zadaniach i spotkaniach.
Produkt dla całej firmy
Kluczowymi narzędziami dla działu sprzedaży Optima Hotels & Resorts są trzy sekcje: СRМ, Zadania oraz Grupy. Zarówno menedżerowie, jak i szefowie firmy korzystają z tych narzędzi Uspacy.
CRM jest używany do codziennej pracy z leadami, firmami, aktywnościami i transakcjami. Zadania zapewniają współpracę i utrzymują dyscyplinę wydajności. Grupy są zaprojektowane do raportowania działowego w zakresie zarządzania klientami korporacyjnymi.
„Niezaprzeczalnie, dzięki wdrożeniu Uspacy, udało nam się w pełni zautomatyzować procesy w dziale sprzedaży, poprawić komunikację wewnętrzną oraz zarządzanie czasem pracowników”
Oksana Berkil
kierownik działu klientów korporacyjnych w Optima Hotels & Resorts
Optima Collection Miramar Chornomorsk optimahotels.com.ua
Optima Hotels & Resorts dostosowała kartę klienta oraz specyficzne pola dla różnych działów w Uspacy do swoich potrzeb. Wykorzystali Smart Objects, aby zapewnić, że każdy rekord zawiera ważne informacje dla menedżerów: dane kontaktowe leadów i poszczególnych osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji, informacje o podróżach, nadchodzących wydarzeniach klientów, cele finansowe i inne. Wygodne jest to, że wszystkie dane są przechowywane w jednym miejscu, co umożliwia szybki dostęp do wszystkich komunikacji z klientami i łatwe planowanie niezbędnych działań.
Optima Hotels & Resorts podkreśla wysoką funkcjonalność i elastyczność Uspacy, a także jakość i szybkość odpowiedzi wsparcia użytkowników. Jednocześnie zespół czeka na wprowadzenie raportów w Uspacy, które pomogą szybciej i skuteczniej przeglądać i analizować dane dotyczące lejka sprzedażowego.
„Nawiązaliśmy bardziej efektywną interakcję z klientami, co prowadzi do zwiększenia sprzedaży, a w konsekwencji wyższych dochodów firmy”
Oksana Berkil
kierownik działu klientów korporacyjnych w Optima Hotels & Resorts